Gravatar

#12481 The Insider 14 år siden

Argh! Skyrim har crashet mindst 6 gange på min PS3 siden i morges. Jeg har godt nok hørt, at når ens savegames er blevet store på PS3'eren, så har den svært ved at håndtere det. Suk.
War. War never changes.
Gravatar

#12482 Batsy 14 år siden

The Insider (12481) skrev:
Argh! Skyrim har crashet mindst 6 gange på min PS3 siden i morges. Jeg har godt nok hørt, at når ens savegames er blevet store på PS3'eren, så har den svært ved at håndtere det. Suk.

Xbox my dear Indsider!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12483 HonoDelLoce 14 år siden

Hahahahahahaha.. Det må da kandidere til årets bedste joke, her på falderebet!! :D

"Hvis du vil have stabilitet, så skal du vælge Xbox" :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12484 Batsy 14 år siden

HonoDelLoce (12483) skrev:

Hahahahahahaha.. Det må da kandidere til årets bedste joke, her på falderebet!! :D

"Hvis du vil have stabilitet, så skal du vælge Xbox" :D

Haha, ja jeg har så aldrig prøvet PS3 sådan rigtigt, men får mig er xbox helt fint!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12485 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12483 No joke... Skyrim kører LANGT bedre på xbox end PS3. Mht. generel stabilitet er xbox'en for øjeblikket foran efter lang tid at have haltet bagefter... som helhed er det sgu nok nogenlunde det samme niveau.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12486 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Så er det godt, at jeg spiller det på PC. :D
Gravatar

#12487 The Insider 14 år siden

Jeg har faktisk både X360 og PS3, men min Xbox truede også med at dø for et par uger siden. Suk! Jeg må krydse fingre og fortsætte... skal bare have mit første Platinum-trofæ! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12488 Lord Beef Jerky 14 år siden

Heh.. PC er altid bedst... hvis altså man konstant holder den opgraderet og samtidig fri for memory-opslugende lorteprogrammer samt diverse adware/spyware/trojans osv.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12489 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Lord Beef Jerky (12488) skrev:
fri for memory-opslugende lorteprogrammer samt diverse adware/spyware/trojans osv.

Jeg tror den sidste del hedder "omtanke". :)

Det har i hvert fald virket fremragende for mig i lidt over et årti.

Bortset fra det, har både nVidia og AMD lavet automatiske opdateringer af deres drivere. :)
Gravatar

#12490 HonoDelLoce 14 år siden

utyske (12489) skrev:

Bortset fra det, har både nVidia og AMD lavet automatiske opdateringer af deres drivere. :)

Og det er dælme ikke nødvendigvis en god ting, for hold da magle, hvor har begge firmaer godt nok formået at spytte nogle lousy drivers ud fra tid til anden!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: