Gravatar

#12491 Lord Beef Jerky 14 år siden

Denne gang vil jeg gerne holde med HollanDaise!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12492 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

HonoDelLoce (12490) skrev:
Og det er dælme ikke nødvendigvis en god ting, for hold da magle, hvor har begge firmaer godt nok formået at spytte nogle lousy drivers ud fra tid til anden!

Tja, man kan ikke vinde hver gang.

Er der ikke auto-opdatering whiner den ene del af PC-brugerne, er der auto-opdatering whiner den anden del. :)

Det er godt nok mange år siden, jeg er stødt ind i en driver til et grafikkort, der har lavet seriøst ballade i mit system.
Gravatar

#12493 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12492 Det er kun et lille års tid siden for mig. Det fik flere af mine spil til seriøst at lagge i grafikken. Nu spiller jeg stort set udelukkende xbox, da jeg ikke har råd til at opgradere mit system til de nyeste spil mere... ellers havde jeg satme haft fingrene i The Witcher 2 for længst!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12494 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg diskriminerer ikke, jeg holder min PC ved lige, dog smider jeg ikke voldsomt mange penge efter den, men holder den ok i stand og så har jeg PS3 og Xbox.

Så jeg er ok dækket ind. :)
Gravatar

#12495 HonoDelLoce 14 år siden

utyske (12492) skrev:
Tja, man kan ikke vinde hver gang.

Er der ikke auto-opdatering whiner den ene del af PC-brugerne, er der auto-opdatering whiner den anden del. :)

Det er godt nok mange år siden, jeg er stødt ind i en driver til et grafikkort, der har lavet seriøst ballade i mit system.

Du må være en heldig mand :) Ellers spiller du bare de "rigtige" spil..

Tag et kig på begge fabrikanters fora, hver gang der kommer en opdatering, og se hvor tit og ofte opdateringer enten ødelægger nogle spil fuldstændigt eller i hvert fald gør dem svært dårligere. Så skal man vente på hot-fixes fra spil-producenten (hvilket sjældent sker, hvis spillet er bare en smule gammelt) eller vente på nogle virkelige nørder selv laver en og deler med gamer-folket.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12496 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jo jo, det er da ikke forbigået min opmærksomhed, at folk har oplevet problemer med visse ting, men jeg har ikke selv oplevet det. :)

I det fleste tilfælde, regner jeg blot med, at der er tale om folk, der ikke aner noget som helst om computere, som regel de samme typer, som foreslår køb af nyt hardware eller en anden version af Windows, uanset hvilket problem, der bliver slået op på et forum. :)

Af samme grund bruger jeg hellere tid på at løse problemerne selv og spørge folk i min omgangskreds til råds, end at spilde min tid på diverse hardwarefora, hvor folk bruger mere tid på at mislede de andre brugere, end at vejlede. :)
Gravatar

#12497 Lord Beef Jerky 14 år siden

Min hardware er i hvert fald antik i computersammenhænge. Den havde allerede problemer med, at følge med i det første The Witcher spil... men computeren har så mange episke titler, der aldrig udkommer til konsoller, så en opgradering finder snart sted.
Gravatar

#12498 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Heldigvis er hardware overall billigt for tiden, RAM er svinebilligt, jeg har lige købt en 4GB-klods til min bærbare for 150 kr., et grafikkort i midrange-klassen kommer man ret langt med og det er dedér 1000-1500 kr. og så noget Core i5 eller i7, så er man godt kørende.

Det mest sure at købe for tiden er harddiske, fordi de er bare dyre pga. oversvømmelserne i Thailand.
Gravatar

#12499 Lord Beef Jerky 14 år siden

Harddiske har jeg skam, men jeg skal have fat i en ny processor.... den er for langsom og mit system larmer af helvedes til. Jeg skal dog nok finde en snarlig løsning.
Gravatar

#12500 elwood 14 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: