Gravatar

#12501 MMB 14 år siden

Rayman Origins sparker maksimalt røv!
Det minder enormt meget om 1'eren, der i øvrigt er det klart bedste spil i serien (og et af de sværeste spil at gennemføre overhovedet), og det er en fantastisk ting. I stedet for at fortsætte med 3D grafikken fra 2'eren og 3'eren er Ubisoft med Rayman Origins nemlig vendt tilbage til 2D-stilen, og det rykker max røv. Man kæmper sig igennem fantasifulde, skøre og enormt udfordrende! Fantastisk spil! Glæder mig max til at spille det igennem!
Gravatar

#12503 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12501 Et af de sværeste spil at gennemføre overhovedet? Næppe! Prøv du en omgang Bubble Bobble uden nogen form for snydekoder eller evigt liv! Eller hvad med spil, der bare kører i ring? Prøv at gennemfør en omgang Donkey Kong, Pac Man eller Bruce Lee og du har min respekt!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12504 elwood 14 år siden

Battletoads siger hej.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12505 Castanea 14 år siden

Hej...

Gravatar

#12506 elwood 14 år siden

Hehe ja der findes mange af de her obskøre hard difficult spil, mindes også et, hvor man styre en firkant.
Gravatar

#12507 Castanea 14 år siden

Der er naturligvis også den famøse absurditet Takeshi no Chōsenjō. :)
Gravatar

#12508 elwood 14 år siden

Men for lige og komme tilbage til Michael Ancel's Ren and Stimpy ligende look, så jo det er bestemt et udfordrende spil, men kontrols'ne sidder lige i skabet, så det er kun en selv man kan brokke sig over, når man klare sig dårligt i det 8-)
Gravatar

#12509 elwood 14 år siden

Hovsa mente Michel Ancel, glemte lige han var fransk 8-)
Gravatar

#12510 misuma 14 år siden

Foeller (12501) skrev:
Rayman Origins sparker maksimalt røv!
Det minder enormt meget om 1'eren, der i øvrigt er det klart bedste spil i serien (og et af de sværeste spil at gennemføre overhovedet), og det er en fantastisk ting. I stedet for at fortsætte med 3D grafikken fra 2'eren og 3'eren er Ubisoft med Rayman Origins nemlig vendt tilbage til 2D-stilen, og det rykker max røv. Man kæmper sig igennem fantasifulde, skøre og enormt udfordrende! Fantastisk spil! Glæder mig max til at spille det igennem!

Det har været i kikkerten længe. Jeg prøvede at lokke min bette søn til bruge sit gavekort på spillet uden held. Møg :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: