Gravatar

#12511 elwood 14 år siden

Men hvad synes han så om Super Mario 3D Land 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12512 misuma 14 år siden

elwood (12511) skrev:
Men hvad synes han så om Super Mario 3D Land 8-)

Hvis han fik lov, lavede han ikke andet end at spille netop det spil.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12513 JannikAnd 14 år siden

misuma (12510) skrev:
Foeller (12501) skrev:
Rayman Origins sparker maksimalt røv!
Det minder enormt meget om 1'eren, der i øvrigt er det klart bedste spil i serien (og et af de sværeste spil at gennemføre overhovedet), og det er en fantastisk ting. I stedet for at fortsætte med 3D grafikken fra 2'eren og 3'eren er Ubisoft med Rayman Origins nemlig vendt tilbage til 2D-stilen, og det rykker max røv. Man kæmper sig igennem fantasifulde, skøre og enormt udfordrende! Fantastisk spil! Glæder mig max til at spille det igennem!

Det har været i kikkerten længe. Jeg prøvede at lokke min bette søn til bruge sit gavekort på spillet uden held. Møg :P
Køb det selv, Misuma. Det koster jo under 200 dask...
Gravatar

#12514 elwood 14 år siden

#12512 Hehe I knew it, har også selv svært ved og lægge det fra mig.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12515 misuma 14 år siden

Under 200 dask Jannik? Hvor?!
Gravatar

#12516 JannikAnd 14 år siden

misuma (12515) skrev:
Under 200 dask Jannik? Hvor?!
The Hut. £19.95 + 0.99.
Gravatar

#12517 MMB 14 år siden

Lord Beef Jerky (12503) skrev:
#12501 Et af de sværeste spil at gennemføre overhovedet? Næppe! Prøv du en omgang Bubble Bobble uden nogen form for snydekoder eller evigt liv! Eller hvad med spil, der bare kører i ring? Prøv at gennemfør en omgang Donkey Kong, Pac Man eller Bruce Lee og du har min respekt!

Har du prøvet at spille det? De sidste baner er decideret umulige... Og uden koder bogstaveligt talt umuligt. Du har heller ikke evigt liv i Rayman. Men prøv spillet (det holder stadig max i dag), så kan vi se, hvor let det er.

Da jeg købte det, var det på tilbud på Amazon.co.uk til ca. 22 pund. Men køb det: Det er virkelig pengene værd. Fantastisk spil, og multiplayer delen er rigtig god, da man bare kan koble spillere fra og til på story-moden.
Gravatar

#12518 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12517 Jeps... jeg mindes da at komme igennem det. Men der findes spil derude, som stort set ingen kan komme igennem (og naturligvis dem man ikke kan komme igennem). Jeg synes slet ikke det spil tilhører den liga.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12519 misuma 14 år siden

Jeg ejer stadig Skullmonkeys til PS1 og er endnu ikke kommet igennem de sidste baner. Elsker det spil.
Gravatar

#12520 misuma 14 år siden

Damn it! Nu kom jeg til at bestille Rayman Origin via The Hub. En side jeg iøvrigt ikke har prøvet før.

*Krydser fingre*

Så røg der lidt penge fra Jeg-sparer-op-til-Vita'en-kontoen. *Snøft*

Skriv ny kommentar: