Gravatar

#12521 MMB 14 år siden

Tillykke med købet :)
Gravatar

#12522 JannikAnd 14 år siden

misuma (12520) skrev:
Damn it! Nu kom jeg til at bestille Rayman Origin via The Hub. En side jeg iøvrigt ikke har prøvet før.

*Krydser fingre*

Så røg der lidt penge fra Jeg-sparer-op-til-Vita'en-kontoen. *Snøft*
Krydser fingre? Toldrisiko? Jeg har +200 ordrer derfra og har aldrig oplevet noget.
Gravatar

#12523 misuma 14 år siden

Tolden bekymrer mig ikke, jeg får bare lidt noia når jeg bruger nye sider.

Jeg har altid brugt Amazon, men har nu en lille affære med The Hub. I feel so dirty.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12524 JannikAnd 14 år siden

Der gemmer sig en lille luder i os alle, Misuma. Husker også din kvaler ved at negligere Game Reactor til fordel for Filmz - og det fortryder du jo ikke, vel?
Gravatar

#12525 Ericmase 14 år siden

Fik Saints Row 3 i går og når jeg kommer hjem finder jeg ud af at de 2 12 cifrede koder ikke duer. WTF?! Nogen der vil af med deres koder (nok det dummeste spørgsmål nogensinde)?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12526 DarkLight 14 år siden

Få det byttet?

Til gengæld ser det ud til Uncharted 3 koster penge at spille online? WTF?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12527 samcro 14 år siden

DarkLight (12526) skrev:
Få det byttet?

Til gengæld ser det ud til Uncharted 3 koster penge at spille online? WTF?

Nope jeg har spillet online i et par uger uden nogen form for ekstra betaling. Nu er det så lidt tid siden jeg sidst har haft det i PS3'en, men jeg tvivler på at de har ændret den del af spillet.
Idjit
Gravatar

#12528 DarkLight 14 år siden

Hvad er meningen med den online code så?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12529 samcro 14 år siden

DarkLight (12528) skrev:
Hvad er meningen med den online code så?

Jeg går ud fra du snakker om den engangskode man skal indtaste før man får adgang til alle spillets onlinefeatures? Hvis du har købt spillet nyt, så skal du bare taste koden ind og så er der ikke mere i det.

Men hvis du derimod køber spillet brugt, så skal man altså betale et mindre beløb for at få en kode, så man kan spille online. På den måde tjener firmaet også lidt ekstra på brugte spil, som de ellers ikke ville have fået noget for.
Idjit
Gravatar

#12530 Ericmase 14 år siden

Købte det brugt, men enten online koden eller den der Catbil DLC kode virker :(
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: