Der gemmer sig en lille luder i os alle, Misuma. Husker også din kvaler ved at negligere Game Reactor til fordel for Filmz - og det fortryder du jo ikke, vel?
Fik Saints Row 3 i går og når jeg kommer hjem finder jeg ud af at de 2 12 cifrede koder ikke duer. WTF?! Nogen der vil af med deres koder (nok det dummeste spørgsmål nogensinde)?
Til gengæld ser det ud til Uncharted 3 koster penge at spille online? WTF?
Nope jeg har spillet online i et par uger uden nogen form for ekstra betaling. Nu er det så lidt tid siden jeg sidst har haft det i PS3'en, men jeg tvivler på at de har ændret den del af spillet.
Jeg går ud fra du snakker om den engangskode man skal indtaste før man får adgang til alle spillets onlinefeatures? Hvis du har købt spillet nyt, så skal du bare taste koden ind og så er der ikke mere i det.
Men hvis du derimod køber spillet brugt, så skal man altså betale et mindre beløb for at få en kode, så man kan spille online. På den måde tjener firmaet også lidt ekstra på brugte spil, som de ellers ikke ville have fået noget for.
#12521 MMB 14 år siden
#12522 JannikAnd 14 år siden
#12523 misuma 14 år siden
Jeg har altid brugt Amazon, men har nu en lille affære med The Hub. I feel so dirty.
#12524 JannikAnd 14 år siden
#12525 Ericmase 14 år siden
#12526 DarkLight 14 år siden
Til gengæld ser det ud til Uncharted 3 koster penge at spille online? WTF?
#12527 samcro 14 år siden
Nope jeg har spillet online i et par uger uden nogen form for ekstra betaling. Nu er det så lidt tid siden jeg sidst har haft det i PS3'en, men jeg tvivler på at de har ændret den del af spillet.
#12528 DarkLight 14 år siden
#12529 samcro 14 år siden
Jeg går ud fra du snakker om den engangskode man skal indtaste før man får adgang til alle spillets onlinefeatures? Hvis du har købt spillet nyt, så skal du bare taste koden ind og så er der ikke mere i det.
Men hvis du derimod køber spillet brugt, så skal man altså betale et mindre beløb for at få en kode, så man kan spille online. På den måde tjener firmaet også lidt ekstra på brugte spil, som de ellers ikke ville have fået noget for.
#12530 Ericmase 14 år siden