#1250 - du kan godt høre musik mens du fx ser billeder, men den slukker hvis du går ind i et spil etc.
Spillet skal understøtte en custom playlist for at det kan lade sig gøre...desværre - jeg savner det selv.
Men mens du afspiller musik, så kan du trykke på PS-knappen istedet for O-knappen og så slukker du ikke for musikken, men kan bladre videre i menuen og fx over i foto-menu eller lignende. Smart hvis man skal vise slideshow med musik til. :-)
Ahaa... ja, det virker med PS-knappen. Lidt underligt at det ikke virker med "Back" knappen. Men man kan åbenbart ikke høre musik mens man går ind i PS Store.
Det med custom playlist har jeg nok hørt noget om. Jeg mindes bare at have prøvet et spil, hvor man netop godt kunne have custom playlists, men hvor den så ikke kunne finde musikken som jeg ville streame fra min computer.
# 1258 - Har prøvet det en gang, vil foklare det som en sekvens du kan spole i, og se tingene fra forskellige vinkler.. Og det er en hurtig måde til at få et par trophies, hvis man er til den slags ;-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
#1251 McPeter 16 år siden
Spillet skal understøtte en custom playlist for at det kan lade sig gøre...desværre - jeg savner det selv.
Men mens du afspiller musik, så kan du trykke på PS-knappen istedet for O-knappen og så slukker du ikke for musikken, men kan bladre videre i menuen og fx over i foto-menu eller lignende. Smart hvis man skal vise slideshow med musik til. :-)
#1252 McPeter 16 år siden
#1253 Corgan 16 år siden
Ahaa... ja, det virker med PS-knappen. Lidt underligt at det ikke virker med "Back" knappen. Men man kan åbenbart ikke høre musik mens man går ind i PS Store.
Det med custom playlist har jeg nok hørt noget om. Jeg mindes bare at have prøvet et spil, hvor man netop godt kunne have custom playlists, men hvor den så ikke kunne finde musikken som jeg ville streame fra min computer.
#1254 McPeter 16 år siden
Og nej - ps store slår også lyden fra.
#1255 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1256 McPeter 16 år siden
http://plastic-demo.nazwa.pl/wordpress/?p=242
Er der iøvrigt nogen der har prøvet spillet? Er det noget værd?
#1257 elwood 16 år siden
tjek noget "gameplay" ud Her
#1258 McPeter 16 år siden
#1259 elwood 16 år siden
der er vel ikke andet for en at go for it, hvis du viser en interesse for det.
#1260 colocho 16 år siden