Tja det er jo rigtigt nok. Har altid været imponeret af C64 og A500 demo folkene og det virker som om dette er en hyldest til dem. Nogle af dem de giver credit til i "spillet" er gruppen bag spillet kkrieger - en FPS som fylder kun 96kb... ret imponerende må man sige.
Har lige spillet lidt Saints Row til xbox360 som opvarmning til 2'eren som bliver på min PS3 hehe mayhem er sku en fed aktivitet, gå amok med forskellige våben unlimited ammo og tjen penge i løbet af en fastsat tidsgrænse.
Og så fik jeg set den sidste nye GOW2 video på xbox360, hvor de snakker om multiplayer, og nu fandt jeg endelig ud af hvad deres Meatflag mode går ud på.
Det er en levene person med en shotgun der forsvare sig mod begge sider, men det krote af det lange er ham manden er "flaget" som man skal slæbe rundt på haha det sku go humor.
og et Map ved navn Avalanche eller hvo'en man lige staver Lavine, på mappet kommer der på random tider en lavine, og hvis man befinder sig i midten af mapp'et når det sker ryger man væk, men bagefter lavine vil den væltede sne ha givet adgang til andre dele af mappet, og våben som man førhen ikke kunne nå.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Firmware 2.50 is now available for your PS3 and it includes these features:
- The [BD/DVD Settings] option under [Settings] has been renamed as [Video Settings] - Also, multiple video content items can be now played in order. You can edit this option in [Video Settings] -> [Sequential Playback] - A scene search feature has been added to the [Video] category. You can easily select a scene that you want to watch. This feature can be accessed from [Scene Search] in the control panel that is displayed during video playback. - The [Sign Up for PlayStation Network] and [Account Management] options have been improved. You an now create and manage an account more easily. - A feature has been added that allows the PS3 system or wireless controller to turn off automatically when not used for a certain period of time. You can set this feature in [Settings] -> [Power Save Settings]
Additionally, the firmware update adds Flash 9 support, so you can actually watch videos on the PS.blog and our site when browsing on your PS3. It also gives you a free unicorn.* Download it now!
#1261 McPeter 16 år siden
Se fx deres website:
http://www.theprodukkt.com/kkrieger
Eller find nogle videoer af spillet her:
Prøv at lav et helt almindeligt txt-dokument og fyld det op med tekst indtil du rammer 96kb... det er altså ikke særligt meget!
#1262 McPeter 16 år siden
#1263 elwood 16 år siden
Og så fik jeg set den sidste nye GOW2 video på xbox360, hvor de snakker om multiplayer, og nu fandt jeg endelig ud af hvad deres Meatflag mode går ud på.
Det er en levene person med en shotgun der forsvare sig mod begge sider, men det krote af det lange er ham manden er "flaget" som man skal slæbe rundt på haha det sku go humor.
og et Map ved navn Avalanche eller hvo'en man lige staver Lavine, på mappet kommer der på random tider en lavine, og hvis man befinder sig i midten af mapp'et når det sker ryger man væk, men bagefter lavine vil den væltede sne ha givet adgang til andre dele af mappet, og våben som man førhen ikke kunne nå.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1264 McPeter 16 år siden
- The [BD/DVD Settings] option under [Settings] has been renamed as [Video Settings]
- Also, multiple video content items can be now played in order. You can edit this option in [Video Settings] -> [Sequential Playback]
- A scene search feature has been added to the [Video] category. You can easily select a scene that you want to watch. This feature can be accessed from [Scene Search] in the control panel that is displayed during video playback.
- The [Sign Up for PlayStation Network] and [Account Management] options have been improved. You an now create and manage an account more easily.
- A feature has been added that allows the PS3 system or wireless controller to turn off automatically when not used for a certain period of time. You can set this feature in [Settings] -> [Power Save Settings]
Additionally, the firmware update adds Flash 9 support, so you can actually watch videos on the PS.blog and our site when browsing on your PS3. It also gives you a free unicorn.* Download it now!
#1265 elwood 16 år siden
yes nu kan jeg endelig sætte alle mine E3, TGS LBP og andet spil videoer i kø, den feature har jeg satme savnet 8-)
Og så er det ikke engang løgn.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1266 McPeter 16 år siden
Har lige fået PES 2009 til arbejdet. :-)
#1267 rubberdub 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/10/14/trophies-shaun...
#1268 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/918/918890p1.html
Lidt lav karakter - jeg havde personligt nok håbet på lidt mere.
#1269 McPeter 16 år siden
#1270 rubberdub 16 år siden
Ja det kunen man da entlig håbe på ^^