Gravatar

#12611 elwood 14 år siden

Hehe ja der er langt fra RE 4 og til det som vi har nu her RE 5 var heller ikke noget jeg var så vild med.

Jeg hygger mig pt. med Platinum games Bayonetta, det er så crazy all out action som kun de folk kan lave det, big bosses crazy weapons, og en humor der rammer lige i øjet på deres helt specielle måde, hygger mig gevaldigt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12612 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Resident Evil 5 var godt nok noget lort og styringen var endnu værre.
Gravatar

#12613 elwood 14 år siden

Gravatar

#12614 misuma 14 år siden

Jeg sad netop og kiggede selvsamme klip igennem for 5 min. siden. Ser spændende ud...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12615 MuManden 14 år siden

utyske (12612) skrev:
Resident Evil 5 var godt nok noget lort og styringen var endnu værre.

Godt vi er forskellige... :)
Jeg syntes det var et ret så godt et spil, nok også derfor jeg fik platin i RE5.
Må så også indrømme at jeg ikke har spille særlig meget af de ældre spil, prøvede dog "RE:veronica" mener jeg det hed? Som jeg dog vist også syntes godt om den gang.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#12616 Batsy 14 år siden

Det her får mig til at se meget mere lysere på Halo 4, damn vis man har spillet halo CE og ved hvem Captain Keyes var, så er det her værd at se. Jeg var både skræmt og følte for Keyes, flood er nok en af de aliens jeg har frygtet mest af alle rumvæsner.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12617 elwood 14 år siden

Har modtaget for par dage siden min Numerede Hardcover Behind the scenes of uncharted 3 bog, signeret af Charmøren Nolan North himself.

Samt Scoret til Skyrim Signeret af Jeremy Soule.

Og da jeg fik læst min bog færdig fandt jeg ud af en sjov ting, kunne self. ha fundet ud af det før også, men havde ikke skænket det en tanke.

I Uncharted 2 har jeg gang på gang kritiseret skurken Lazarevic, på hvor karikerede og altfor sterotype, og uintressant han var, i Uncharted 3 har jeg så rost skurken for at være meget mere intressant, end ham fra 2'eren af, men samtidig sagde jeg noget i stil med at Karakteren Cutter var den bedste nye karakter Naugthy Dog havde fundet på i serien, hans humor og timing og bare stemmen bag...

Well turns out Naugthy Dog var så glade for Graham McTavish' s Rolle som Lazarevic at de gerne ville ham ham tilbage, men denne gang i rollen som Cutter, så ja den person jeg endte med og synes mindst om i 2'eren gik hen og blev den jeg roste mest i 3'eren, well played Naugthy Dog... well played indeed.
Gravatar

#12618 Ericmase 14 år siden

elwood (12617) skrev:
Har modtaget for par dage siden min Numerede Hardcover Behind the scenes of uncharted 3 bog, signeret af Charmøren Nolan North himself.

Samt Scoret til Skyrim Signeret af Jeremy Soule.

Lige meget hvad du får bliver det så bare signeret af en eller anden?? :o
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12619 elwood 14 år siden

Naa, det jo ikke alt jeg bestiller, hvor jeg er intresseret i at de skriver på det.

Jeg mangler dog lige og finde en lille Sort Ramme til min Tim Schafer signatur, som jeg også har, så skal den vidst op og hænge, eller også bare stilles fint an i et skab med Glasrude.
Gravatar

#12620 The Insider 14 år siden

#12619, såååååådan!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: