Mass Effect 3 glæder mig meget!, men den her Voice Cast reveal ahh det er ikke lige alle nye jeg er begejstret for, og så går den i typisk Hollywood skuldreklap move, det virker meget unødvendigt.
#12627, ALLE :-) Jeg var så panikslagen for at miste nogen før den såkaldte "suicide mission", at jeg sørgede for at gennemføre alle tænkelige sidemissioner (og hver eneste karakters personlige mission), før jeg drog af sted. Det vigtigste er naturligvis, at jeg kunne overtale Liara til at blive min partner igen ovenpå Shadow Broker-opgaven, selvom jeg havde givet den gas med Miranda. Såååådan! Men hold da fest, hvor bliver det fedt at hive den samme karakter igennem en hel trilogi... can't wait.
#12627, ALLE :-) Jeg var så panikslagen for at miste nogen før den såkaldte "suicide mission", at jeg sørgede for at gennemføre alle tænkelige sidemissioner (og hver eneste karakters personlige mission), før jeg drog af sted. Det vigtigste er naturligvis, at jeg kunne overtale Liara til at blive min partner igen ovenpå Shadow Broker-opgaven, selvom jeg havde givet den gas med Miranda. Såååådan! Men hold da fest, hvor bliver det fedt at hive den samme karakter igennem en hel trilogi... can't wait.
Way to go! Jeg har også klaret ALLE sidemissioner og whatnot. Men jeg formåede ikke at holde alle i live. Måske fordi jeg mistede Mirandas loyalitet efter hendes cat fight med Jack. Jeg forsøgte forgæves at genetablere den inden Suicide Mission. Det viste sig, at der er en fejl i spillet, der gør genetablering umulig.
Haha, godt gået! :-) Jeg var enormt diplomatisk hele vejen igennem - ren paragon, nærmest. Jeg ville indimellem ønske, jeg havde dristigheden til at være et rigtig dumt svin i sandbox-spil, men jeg kan bare ikke. Er fristet til at starte helt forfra på trilogien efter 3'eren og tage nogle helt andre beslutninger undervejs. Jeg fik desværre ikke spillet meget mere end main quest i etteren, da jeg ikke var OBS på, at spillet sluttede efter sidste del af hovedhistorien, og jeg var ikke så frisk på at loade nogle gamle save games. Så der er heldigvis stadigvæk masser af universet tilbage at udforske efter 3'eren.
#12621 elwood 14 år siden
Mass Effect 3
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12622 The Insider 14 år siden
#12623 JannikAnd 14 år siden
#12624 The Insider 14 år siden
#12625 JannikAnd 14 år siden
#12626 The Insider 14 år siden
#12627 JannikAnd 14 år siden
#12628 The Insider 14 år siden
#12629 JannikAnd 14 år siden
Men jeg fik da dusket to af trunterne ombord :)
#12630 The Insider 14 år siden