Gravatar

#12681 Corgan 14 år siden

misuma (12677) skrev:
Corgan - Hvad med Rayman Origin? Det er ganske spas i coop.

Rayman er ikke lige min kop te desværre. Kæresten elsker det dog. Samme med Earth Worm Jim.
Gravatar

#12682 HonoDelLoce 14 år siden

Åh, nu fik jeg jo helt lyst til at spille Fallout 3 igen!!!!

Eller Fallout: New Vegas..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12683 JannikAnd 14 år siden

"Ni no Kuni" udsendes i USA i slutningen af 2012, og i starten af 2013 i Europa. Dang, der er lang ventetid endnu. Så håber jeg, at "The Last Guardian" udsendes tidligere, selvom det er usandsynligt.
Gravatar

#12684 elwood 14 år siden

30. Oktober i år får vi afslutningen på Desmonds eventyr, sammen med en anden assasins, da vi er færdige med Altair og Ezio. Og det hele ikke vil foregå i nutiden.

Så jep Assasins Creed 3 til oktober.

Damm jeg glæder mig til og se hvordan de slutter det hele af, da historien virkelig har en drejning siden vi mødte bartenderen Desmond for første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12685 HonoDelLoce 14 år siden

About freaking time!! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12686 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg så lige en video fra Twisted Metal i dag. Jeg har ikke spillet de andre spil, men man kan køre 4-player splitscreen og det ser ud til at være overdrevet sjovt.

Jeg har i hvert fald forudbestilt det. :D
Gravatar

#12687 HonoDelLoce 14 år siden

Åh, jeg har haft utallige timers sjov med Twisted Metal-serien.. Er du vimmer, hvor var det dog genialt!

Jeg skal helt klart også have investeret i det nye! :)
Gravatar

#12688 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Jeg har allerede store planer om konsol+øl-aften med Twisted Metal. :D
Gravatar

#12689 HonoDelLoce 14 år siden

Det tror jeg da helt sikkert også det kommer til at egne sig ualmindeligt godt til! :D
Gravatar

#12690 JannikAnd 14 år siden

Har netop gennemspillet demoen til Mass Effect 3. Selvom ME2 er på min top 3 over største spiloplevelser, har jeg ikke været ovenud begejstret for det kommende kapitels nye features og design. Men min skepsis er i den grad gjort til skamme. For pokker, hvor er det en smuk indledning på et forhåbentligt ude-af-denne-verden-spil!

Skriv ny kommentar: