"Ni no Kuni" udsendes i USA i slutningen af 2012, og i starten af 2013 i Europa. Dang, der er lang ventetid endnu. Så håber jeg, at "The Last Guardian" udsendes tidligere, selvom det er usandsynligt.
30. Oktober i år får vi afslutningen på Desmonds eventyr, sammen med en anden assasins, da vi er færdige med Altair og Ezio. Og det hele ikke vil foregå i nutiden.
Så jep Assasins Creed 3 til oktober.
Damm jeg glæder mig til og se hvordan de slutter det hele af, da historien virkelig har en drejning siden vi mødte bartenderen Desmond for første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg så lige en video fra Twisted Metal i dag. Jeg har ikke spillet de andre spil, men man kan køre 4-player splitscreen og det ser ud til at være overdrevet sjovt.
Har netop gennemspillet demoen til Mass Effect 3. Selvom ME2 er på min top 3 over største spiloplevelser, har jeg ikke været ovenud begejstret for det kommende kapitels nye features og design. Men min skepsis er i den grad gjort til skamme. For pokker, hvor er det en smuk indledning på et forhåbentligt ude-af-denne-verden-spil!
#12681 Corgan 14 år siden
Rayman er ikke lige min kop te desværre. Kæresten elsker det dog. Samme med Earth Worm Jim.
#12682 HonoDelLoce 14 år siden
Eller Fallout: New Vegas..
#12683 JannikAnd 14 år siden
#12684 elwood 14 år siden
Så jep Assasins Creed 3 til oktober.
Damm jeg glæder mig til og se hvordan de slutter det hele af, da historien virkelig har en drejning siden vi mødte bartenderen Desmond for første gang.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12685 HonoDelLoce 14 år siden
About freaking time!! :D
#12686 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Jeg har i hvert fald forudbestilt det. :D
#12687 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg skal helt klart også have investeret i det nye! :)
#12688 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12689 HonoDelLoce 14 år siden
#12690 JannikAnd 14 år siden