Corgan - Hvis du stadig leder efter et fedt co-op spil, kan jeg virkelig anbefale [url= Jeg har selv købt det på PSN og er helt vild med det. Spillet er helt vanvittigt flot og packed med hæsblæsende action og et svedigt soundtrack.
Corgan - Hvis du stadig leder efter et fedt co-op spil, kan jeg virkelig anbefale [url= Jeg har selv købt det på PSN og er helt vild med det. Spillet er helt vanvittigt flot og packed med hæsblæsende action og et svedigt soundtrack.
Jeg fik mig sådan et G27-rat-sæt til min PS3 her i mandags, og i går satte jeg så skidtet til og tænkte "nu skal jeg dælendytme prøve mig noget GT5!!"..
Cut til 4 timer senere, hvor min PS3 ENDELIG!! var færdig med først at downloade PS3-opdatering og siden hen 14 (og det var FJORTEN!!!!) opdateringer til GT5..
Jeg indrømmer gerne, at det er længe siden jeg har spillet det (har med vilje ventet til jeg fik råd til et rat, da jeg simpelthen ikke kan forlige mig med at spille så godt et simulator-spil med et almindelig joypad ! ;) ), men come on..! Nåh, men jeg fik det overhovedet ikke spillet :D
Og nu må det vente til i morgen.. Øv!
I øvrigt fik jeg noget af et chok, da jeg satte strømstikket og rattet lige valgte at dreje først hele vejen til højre og så til venstre..!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#12691 sluppermand 14 år siden
Demo? Nigga what!! Det er da gået helt hen over hovedet på mig. Det skal downloades nu!
#12692 JannikAnd 14 år siden
#12693 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12694 JannikAnd 14 år siden
#12695 sluppermand 14 år siden
Jeg har selv købt det på PSN og er helt vild med det. Spillet er helt vanvittigt flot og packed med hæsblæsende action og et svedigt soundtrack.
#12696 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Og det er bestemt ikke nemt.
#12697 Corgan 14 år siden
Tak. Jeg vil kigge på det.
#12698 Høegh 14 år siden
#12699 McPeter 14 år siden
Location-sammenligning:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-vs-reality-...
Bil-sammenligning:
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?p=593...
#12700 HonoDelLoce 14 år siden
Cut til 4 timer senere, hvor min PS3 ENDELIG!! var færdig med først at downloade PS3-opdatering og siden hen 14 (og det var FJORTEN!!!!) opdateringer til GT5..
Jeg indrømmer gerne, at det er længe siden jeg har spillet det (har med vilje ventet til jeg fik råd til et rat, da jeg simpelthen ikke kan forlige mig med at spille så godt et simulator-spil med et almindelig joypad ! ;) ), men come on..! Nåh, men jeg fik det overhovedet ikke spillet :D
Og nu må det vente til i morgen.. Øv!
I øvrigt fik jeg noget af et chok, da jeg satte strømstikket og rattet lige valgte at dreje først hele vejen til højre og så til venstre..!