Hmm.. nå, mit Playstation Plus-abonnement var pludselig stoppet, fordi jeg har fået nyt betalingskort og har endda brugt det på PSN, men til gengæld har jeg ikke fået nogen information om, at det er sket.
Oh well, det er genaktiveret, så jeg ikke mister mine savegames.
Tillykke med G27 rattet! Ja, det spjætter lidt i én de første par gange man sætter strøm til. :-D
De enkelte updates plejer ikke at tage så lang tid til GT5, men når du har haft 14 så må det dæleme også være lang tid siden du har spillet hehe. Jeg fik lige startet mit op igen den anden dag og hentede 3. Købte car-pack 2 og speed test track banen. Var sgu godt at komme igang igen.
Mit problem er at mit sofabord har en for høj bordplade, så skal lægge en træplade over for at spænde rattet fast - så er lidt bøvlet at skulle sætte det op og pille det ned hver gang man spiller desværre. Overvejer at købe nyt sofabord af samme årsag, men har ikke fundet et rat-venligt et endnu. :-)
Havde håbet på Jak and daxter collection kom op i dag, men har ikke set den endnu, og bloggen nævner den heller ikke, så vidt jeg kan se 8-(
Havde ellers lige set frem til lidt nostalagi fra dengang, hvor jeg stod i en Merlin og stiftede bekendtskab med streaming worlds for en af de første gange, hvis ikke det var den første.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg var også lige nervøs da jeg første gang ville sætte rattet fast, for min bordplade er også jævnt tyk.. Men da jeg fandt ud af, at man kan trykke de der "gummi"dimser bagud, så du får mere råderum med "skruetvinderne", så gik det liiiiiiige nøjagtig (når den er spændt helt ud er der vel noget der ligner 1-2 mm luft :D )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er du gal, hvor er det altså helt genialt at spille GT5 med sådan et G27 ! I loooooove it! Og jeg kan ærlig talt nemt se at mine tider i de forskellige licenses bliver bedre end de var med controlleren..
Men B-5 irriterer mig stadig helt utroligt meget!! Man skal klare den på 18.900 (for guld) og jeg har nu fået den ned på 18.915 og kan ikke barbere så meget som en tusindedel mere af den!! DANGNAMMIT!!! Alle gode råd tages imod med kyshånd ! :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#12701 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Oh well, det er genaktiveret, så jeg ikke mister mine savegames.
#12702 McPeter 14 år siden
De enkelte updates plejer ikke at tage så lang tid til GT5, men når du har haft 14 så må det dæleme også være lang tid siden du har spillet hehe. Jeg fik lige startet mit op igen den anden dag og hentede 3. Købte car-pack 2 og speed test track banen. Var sgu godt at komme igang igen.
Mit problem er at mit sofabord har en for høj bordplade, så skal lægge en træplade over for at spænde rattet fast - så er lidt bøvlet at skulle sætte det op og pille det ned hver gang man spiller desværre. Overvejer at købe nyt sofabord af samme årsag, men har ikke fundet et rat-venligt et endnu. :-)
#12703 elwood 14 år siden
Havde ellers lige set frem til lidt nostalagi fra dengang, hvor jeg stod i en Merlin og stiftede bekendtskab med streaming worlds for en af de første gange, hvis ikke det var den første.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12704 HonoDelLoce 14 år siden
Jeg var også lige nervøs da jeg første gang ville sætte rattet fast, for min bordplade er også jævnt tyk.. Men da jeg fandt ud af, at man kan trykke de der "gummi"dimser bagud, så du får mere råderum med "skruetvinderne", så gik det liiiiiiige nøjagtig (når den er spændt helt ud er der vel noget der ligner 1-2 mm luft :D )
#12705 misuma 14 år siden
#12706 elwood 14 år siden
Hmm havde også undret mig over du ikke havde været forbi og skrive endnu om dine oplevelser, now I know why.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12707 McPeter 14 år siden
#12708 HonoDelLoce 14 år siden
Men B-5 irriterer mig stadig helt utroligt meget!! Man skal klare den på 18.900 (for guld) og jeg har nu fået den ned på 18.915 og kan ikke barbere så meget som en tusindedel mere af den!! DANGNAMMIT!!! Alle gode råd tages imod med kyshånd ! :P
#12709 misuma 14 år siden
#12710 Høegh 14 år siden
Find straks en computer, og få fyldt nogle flere ord på.