Niiiiice. Så giver de 60 timer mere mening. Jeg gamede det i sin tid på 360 og spillede DLC'erne løbende, da de udkom. Åha, hvor jeg dog håber, at det hele ender ordentligt. Men hvorfor i alverden skal vores danske udgivelsesdato ligge så mange dage senere end i USA?
Jeg er glad for, at de var integreret. Jeg kan ikke se meningen ved at skulle gøre sig fortjent til enkelte medlemmers loyalitet efter Suicide Mission...
The Insider (12781) skrev:
Men hvorfor i alverden skal vores danske udgivelsesdato ligge så mange dage senere end i USA?
Tror du ikke englænderne brokker sig over at få det en dag efter os???
#12782, Jeg er glad for, at de var integreret. Jeg kan ikke se meningen ved at skulle gøre sig fortjent til enkelte medlemmers loyalitet efter Suicide Mission...
Hehe, det virkede godt nok også lidt underligt at have færdiggjort Suicide Mission og så game DLC'erne, hvor Shepard stadigvæk prædikede om, at han skulle bruge dem til "én særligt vigtig mission". Det kunne de godt have gjort lidt bedre, BioWare. Forhåbentlig kommer de til at spille en betydningsfuld rolle i 3'eren. Jeg er spændt på at se, hvor godt beslutningerne i netop DLC'erne er integreret i ME3.
Sandsynligvis! Men de har HMV, så deres liv er generelt bare meget bedre!
Damiit! nu skal i ikke lave det om til en fodbold tråd 8-)
Men btw. Insider har du læst om de ting med AC 3 det lyder satme lovende, jeg er bare spændt på, hvordan de får afrundet historien, fordi det her er nok mere far out end L.O.S.T efter min mening, og det vil du også mene efter Revelations.
Men damm jeg glæder mig!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe, jeg glæder mig i hvert fald til at tage et ordentligt maraton og snuppe Brotherhood og Revelations lige efter hinanden. Dejligt at have så mange solide titler stående på reolen, som der stadigvæk ikke er blevet taget hul på :-)
#12788, det er også mit indtryk. Jeg er glad for, at det ikke umiddelbart har nogen negativ virkning på historiens udvikling, hvis man ikke giver sig i kast med det.
#12781 The Insider 14 år siden
#12782 JannikAnd 14 år siden
#12783 The Insider 14 år siden
Hehe, det virkede godt nok også lidt underligt at have færdiggjort Suicide Mission og så game DLC'erne, hvor Shepard stadigvæk prædikede om, at han skulle bruge dem til "én særligt vigtig mission". Det kunne de godt have gjort lidt bedre, BioWare. Forhåbentlig kommer de til at spille en betydningsfuld rolle i 3'eren. Jeg er spændt på at se, hvor godt beslutningerne i netop DLC'erne er integreret i ME3.
Sandsynligvis! Men de har HMV, så deres liv er generelt bare meget bedre!
#12784 JannikAnd 14 år siden
#12785 The Insider 14 år siden
#12786 elwood 14 år siden
Men btw. Insider har du læst om de ting med AC 3 det lyder satme lovende, jeg er bare spændt på, hvordan de får afrundet historien, fordi det her er nok mere far out end L.O.S.T efter min mening, og det vil du også mene efter Revelations.
Men damm jeg glæder mig!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12787 The Insider 14 år siden
#12788 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12789 The Insider 14 år siden
#12790 MoH 14 år siden