Lyder som man ryger gennem samme følses registret som jeg gjorde med Flower jeg virkelig også holdte af, herregud jeg morede mig sågar med Flow som jeg endte med og gennemføre Co-Op med en ven hjemme ved mig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja det regner jeg også med at gøre, men det var simpelthen så perfekt en første gangs oplevelse at jeg lige skal lade den synke ind, før jeg begiver mig ud på en ny rejse. Men det er en helt unik følelse når man rejser sammen med en anden på den måde og det vil aldrig kunne blive genskabt igen.
#12868 Er helt enig. Ved min gennemgang ville jeg også spille alene, men mødte så en hvor vi bare arbejde så godt sammen. Det er svært at beskrive det som du siger. Men kan varm anbefale at spille det flere gange.
Har også lige gennemført Journey. Det var squ en sær oplevelse. Jeg mødte en anden spiller ret tidlig og blev ved ham/hende gennem spillet - troede jeg. Spillet fortalte mig dog, at jeg havde mødt 4 forskellige spillere.
Kan anbefales, hvis man vil prøve et lidt utraditionelt spil.
#12871 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12872 Zombi 14 år siden
Ja det regner jeg også med at gøre, men det var simpelthen så perfekt en første gangs oplevelse at jeg lige skal lade den synke ind, før jeg begiver mig ud på en ny rejse. Men det er en helt unik følelse når man rejser sammen med en anden på den måde og det vil aldrig kunne blive genskabt igen.
#12873 JannikAnd 14 år siden
#12874 MoH 14 år siden
#12875 JannikAnd 14 år siden
#12876 Zombi 14 år siden
#12877 MoH 14 år siden
ja begyndte at "holde af" den person jeg spillede med eks.
#12878 Zombi 14 år siden
Nevermind nu kan jeg. :)
Ja det sted var også rigtig fedt og jeg havde faktisk en meget lignende oplevelse bortset fra
Der hvor snestormen virkelig blæser og man må stille sig sammen i læ bag stenene var også rigtig stærkt.
#12879 MoH 14 år siden
Virker ved mig?
#12880 Popeye 14 år siden
Kan anbefales, hvis man vil prøve et lidt utraditionelt spil.