Gravatar

#12881 Verbal 14 år siden

Har lyst til at belønne mig selv med et billigt PS3 spil, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge. Overvejer kraftigt Mafia 2, men har også kigget på Deus Ex 2. Decisions, decisions...
And like that... he's gone.
Gravatar

#12882 MMB 14 år siden

Verbal (12881) skrev:
Har lyst til at belønne mig selv med et billigt PS3 spil, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal vælge. Overvejer kraftigt Mafia 2, men har også kigget på Deus Ex 2. Decisions, decisions...

Rayman Origins
Gravatar

#12883 JannikAnd 14 år siden

Verbal (12881) skrev:
Rayman Origins
Gravatar

#12884 MMB 14 år siden

JannikAnd (12883) skrev:
Rayman Origins

Kunne du lide det btw? :) Har du også spillet de gamle?
Gravatar

#12885 Verbal 14 år siden

Foeller (12882) skrev:
Rayman Origins

JannikAnd (12883) skrev:
Rayman Origins

Ja, det er vel egentlig et udemærket forslag, jeg er bare ikke så meget til den type spil.

Men ellers tak for forslagene - og kom endelig med flere.
Gravatar

#12886 Verbal 14 år siden

Nogen har anbefalet mig Uncharted-serien. Men jeg har spillet demoen til 2'eren og den synes jeg ikke sagde mig så meget.
Gravatar

#12887 MoH 14 år siden

Så har jeg fået 100% trophies i Journey :D
Gravatar

#12888 MMB 14 år siden

Pjat med dig. Det kan du let blive!
Gravatar

#12889 JannikAnd 14 år siden

Foeller (12884) skrev:
Kunne du lide det btw? :) Har du også spillet de gamle?
Ja, det var dejligt charmerende og klart det bedste i serien. Jeg spillede det, til jeg fik Platin :)
Gravatar

#12890 MMB 14 år siden

JannikAnd (12889) skrev:
Ja, det var dejligt charmerende og klart det bedste i serien. Jeg spillede det, til jeg fik Platin :)

Synes ellers 1'eren er cirka lige så god, og taget i betragtning af hvor gammelt det er, så er det sgu nok det bedste. Men Orgins vender jo tilbage til 1'erens spillestil bare med forbedringer over linjen! Men ganske fremragende spil er det, selvom det også kan være frustrerende til tider!

Skriv ny kommentar: