Reelt set, kan det slet ikke betale sig at købe harddiske i øjeblikket, fordi harddiske er åndsvagt dyre, men edbpriser.dk - led efter 2½" sata-harddiske og køb den billigste i den størrelse du skal bruge. :)
Vær dog opmærksom på, at ovenstående kun skal gøres, hvis man køber en ny PS3, ikke hvis man udskifter harddisk fx.
Ja de er nemlig rigtig dyre. Regner med at købe en ny harddisk og håber at det er nok til at få min ps3 til er virke igen. Ellers må jeg ud og købe en ny, men vil da helst spare de penge.
Sådan, Mass Effect 3 gennemført. Har ikke rørt multiplayer, men har gennemført alle side quests (har i hvert fald talt med samtlige karakterer og fået 100% på kortet i samtlige solsystemer). Anyhow, har i hvert fald spillet det 15 timers tid i dag (indimellem samtidigt med, at der blev arbejdet, hehe), så det hele skal først lige fordøjes ordentligt, før jeg kan udtale mig. Men umiddelbart ville jeg sige, at det er solidt spil, en indimellem fuldkommen overrumplende oplevelse, men slutningen synes jeg godt nok var noget vattet (og jeg har læst op på alle de mulige, og ingen af dem adskiller sig væsentligt fra mine - loadede et gammelt savegame for lige at se to forskellige slutninger). Go' nat! :-)
Har ikke spillet det endnu, men ja der er folk der ligefrem prøver og lave kampagner for at få ændret slutningen hehe.
Men fedt at du da trods alt hyggede dig.
[url=]Dishonered[/url] blir udviklet af mange af de oprindlige folk bag Deus Ex og System Shock, og jo mere jeg høre om det her spil, jo mere hooked blir jeg på det, damm det lyder fedt Steam Punk, sniger fps, med et gameplay der lyder ret så tiltalende.
Maange detaljer i video'en men ikke så meget fra spillet, andet end miljøjerne og karakter shots hist og her.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sådan, Mass Effect 3 gennemført. Har ikke rørt multiplayer, men har gennemført alle side quests (har i hvert fald talt med samtlige karakterer og fået 100% på kortet i samtlige solsystemer). Anyhow, har i hvert fald spillet det 15 timers tid i dag (indimellem samtidigt med, at der blev arbejdet, hehe), så det hele skal først lige fordøjes ordentligt, før jeg kan udtale mig. Men umiddelbart ville jeg sige, at det er solidt spil, en indimellem fuldkommen overrumplende oplevelse, men slutningen synes jeg godt nok var noget vattet (og jeg har læst op på alle de mulige, og ingen af dem adskiller sig væsentligt fra mine - loadede et gammelt savegame for lige at se to forskellige slutninger). Go' nat! :-)
Er det stadig det med at man skal have "trust" til sine Soldater/hjælper?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#12907, jeg er efterhånden også blevet temmelig hooked på Dishonered. Glæder mig til at få fingre i det! Og ethvert spil, der er blevet lavet af System Shock-folk, bliver jo automatisk The Best Game Of The Year. I øvrigt fik jeg Syndicate med til min nye Xbox (det var egentlig ret billigt - 1699 for en Xbox Slim, Kinect, én controler og fire spil, hvor det ene var valgtfrit), men har ikke spillet det endnu... nogen herinde, som har rørt det? Jeg var stor fan af de gamle PC-strategispil, så jeg er spændt på at se, om det er noget værd, på trods af de noget lunkne anmeldelser.
#12908, nej, det fungerer ikke som i 2'eren, hvor du skal udføre sidemissioner for dine besætningsmedlemmer, før de for alvor leverer varen for dig på slagmarken. Eller, det er lidt sådan, men du skal udføre en masse store quests og mindre sidemissioner for at styrke den hær, som Jorden og Co. bygger for at besejre The Reapers.
#12901 MoH 14 år siden
Hvordan gør man det?
#12902 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12903 MoH 14 år siden
#12904 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Vær dog opmærksom på, at ovenstående kun skal gøres, hvis man køber en ny PS3, ikke hvis man udskifter harddisk fx.
#12905 MoH 14 år siden
#12906 The Insider 14 år siden
#12907 elwood 14 år siden
Men fedt at du da trods alt hyggede dig.
[url=]Dishonered[/url]
blir udviklet af mange af de oprindlige folk bag Deus Ex og System Shock, og jo mere jeg høre om det her spil, jo mere hooked blir jeg på det, damm det lyder fedt Steam Punk, sniger fps, med et gameplay der lyder ret så tiltalende.
Maange detaljer i video'en men ikke så meget fra spillet, andet end miljøjerne og karakter shots hist og her.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12908 Batsy 14 år siden
Er det stadig det med at man skal have "trust" til sine Soldater/hjælper?
#12909 The Insider 14 år siden
#12908, nej, det fungerer ikke som i 2'eren, hvor du skal udføre sidemissioner for dine besætningsmedlemmer, før de for alvor leverer varen for dig på slagmarken. Eller, det er lidt sådan, men du skal udføre en masse store quests og mindre sidemissioner for at styrke den hær, som Jorden og Co. bygger for at besejre The Reapers.
#12910 elwood 14 år siden
Det hele lyder bare så tiltalende ved det spil, men ohh vi har jo før hørt de her taler, men med den "besætning" bag håber jeg på det lykkes.
Syndicate er ikke som de gamle spil det her er jo FPS, men har en ganske flot stil, men det hele er set før, må jeg indrømme.
Jeg havde heller set en opdatering af de gamle spil.
Hehe Kinect så skal du næsten ha Double Fines Action Theater "spil"
Btw. speaking of, deres kickstarter projekt er nu oppe på $2,991,317!
Det begynder og nærme sig Grim Fandangos budget, det er satme vildt!
Deres seneste update er satme sjov, hehe Tim Schafer har fået en tolk på til tysk, men "tolken" tager sig visse friheder i oversættelserne 8-)
[url=]KickStarter update[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"