Synes ellers 1'eren er cirka lige så god, og taget i betragtning af hvor gammelt det er, så er det sgu nok det bedste. Men Orgins vender jo tilbage til 1'erens spillestil bare med forbedringer over linjen!
ja - med udgivelsernes oprindelse in mente er det originale en kende bedre. Men da Origins jo "bare" er originalen med absurd smuk grafik, tager den førstepladsen.
Foeller (12890) skrev:
Men ganske fremragende spil er det, selvom det også kan være frustrerende til tider!
Prøv med konstant! Hold kæft jeg har udsat min kæreste for et levende helvede, når hun ikke formåede at genoplive mig i svære baner og i stedet hoppet direkte i afgrunden :)
ja - med udgivelsernes oprindelse in mente er det originale en kende bedre. Men da Origins jo "bare" er originalen med absurd smuk grafik, tager den førstepladsen.
Foeller (12890) skrev:
Men ganske fremragende spil er det, selvom det også kan være frustrerende til tider!
Prøv med konstant! Hold kæft jeg har udsat min kæreste for et levende helvede, når hun ikke formåede at genoplive mig i svære baner og i stedet hoppet direkte i afgrunden :)
Ja, det er meget muligt. Men tror ikke det skal være lige nu, at jeg skal give mig i kast med Rayman.
Overvejer stadig Mafia 2, men ville gerne prøve en demo først. Det er ikke muligt at finde demoer andre steder end Playstation Store? (Det er muligvis et meget dumt spørgsmål, men jeg har kun haft min PS3 i 8 måneder, hvilket i øvrigt er den første konsol jeg har siden min gamle Nintendo 8 bit).
Genovervejer om jeg alligevel skal investere i Uncharted 2.
Hjælp?! Var ved at installere Trine 2 på min ps3 slim. Den skrev en fejl så jeg prøvede igen og nu virker min ps3 ikke.. kan tænde den, men det er kun menu felterne der kommer (altså ikke under menuer) kan ikke gå ind i noget og kan ikke slukke den igen. Er der noget jeg kan gøre?
#12898, du bør kunne hente dem igen over din PSN-konto. Jeg har kun oplevet problemer, da jeg udskiftede PlayStation og skulle downloade sange i SingStar. Den nægtede at lade mig downloade dem, jeg allerede havde købt, fordi det ikke var den samme PlayStation, selvom jeg brugte min gamle PSN-konto, som jeg oprindeligt havde købt sangene med.
#12891 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
#12892 Ericmase 14 år siden
Det første af dem er et af de bedste spil i spillenes historie (ifølge min mening)!
#12893 JannikAnd 14 år siden
#12894 MMB 14 år siden
Helt, helt enig på begge punkter! :)
#12895 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
(Om Mass Effect 3)
#12896 Verbal 14 år siden
Ja, det er meget muligt. Men tror ikke det skal være lige nu, at jeg skal give mig i kast med Rayman.
Overvejer stadig Mafia 2, men ville gerne prøve en demo først. Det er ikke muligt at finde demoer andre steder end Playstation Store? (Det er muligvis et meget dumt spørgsmål, men jeg har kun haft min PS3 i 8 måneder, hvilket i øvrigt er den første konsol jeg har siden min gamle Nintendo 8 bit).
Genovervejer om jeg alligevel skal investere i Uncharted 2.
#12897 MoH 14 år siden
#12898 MoH 14 år siden
#12899 The Insider 14 år siden
#12900 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Ligesom med iTunes, skal man aktivere sin nye PS3, så kan man hente DLC, spil o.s.v. ned igen. :)