Gravatar

#12941 elwood 14 år siden

Første vigtige nyhed, de sidder og spiser pancakes og Bacon!

Nå fandt deres justin.tv link da det andet ikke lige virker som de siger.

GiantBomb, og ComicVine teamer op med CBS Interactive, som er det firma der blandt andet har Gamespot, hvor mange af GiantBomb folkene arbejde tidligere før Jeff Gerstmann blev fyret, hvorefter støreste delen af dem sagde op på grund af dette.

GiantBomb vil stadigvæk bestå, men de får flere resourcer nu, som de ikke havde råd til før, De virker ret positive indstillet over for det, og at bevare og forberede det de allerede har, så jeg er ikke hel så nervøs igen, men det er stadigvæk lidt en sjov ting at de ender op med CBS.

De flytter GiantBomb studiet over til CBS lokaler ved Gamespot, så jeg håber lidt det blir en slags GiantBomb er the bad boys, de tager sofa'en og deres deer head med sig, og det lyder til de har flyttet det hele, derfor der har været alt den video fra Daves hus lige pludselig.

Sad part er så at det lyder til tested, jo skal arbejde en del med Mythbusters, så deres kontor er også pakket ned, ved ikke status med Screened.

Jeff Gerstmann vil sidde med John Davidson fra Gamespot, hvor de vil snakke omkring Jeff's fyring, som de gerne vil fortælle om nu her.

GiantBomb with pancakes

Men ja jeg venter spændt og ser, hvor det går hen af, de lyder ret optimistiske og spændte på de nye muligheder de får. Og de har creative control med det hele, så der sku ikke blive dikteret en bestemt retning for dem.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12942 elwood 14 år siden

Lidt mere omkring, hvad der skal ske

Screened og Tested ryger over til nogen som hedder BermanBraun.
Gravatar

#12943 misuma 14 år siden

Jeg har allerede ICO/SOTC i æsker, men sørme om det ik' også blev købt i HD til PS3'eren i dag.

Desuden er Minecraft købt til iPaden og The Journey til PS3'en under pres fra en 7-årige gamer.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#12944 MoH 14 år siden

Glæd dig til Journey
Gravatar

#12945 elwood 14 år siden

Det er en rejse.
Gravatar

#12946 elwood 14 år siden

Hmm Alex Navarrow joiner GiantBomb fast, damm der sker ting og sager lige pludselig.
Gravatar

#12948 The Insider 14 år siden

JannikAnd, har du fået gamet noget ME3 endnu?
War. War never changes.
Gravatar

#12949 JannikAnd 14 år siden

The Insider (12948) skrev:
JannikAnd, har du fået gamet noget ME3 endnu?
Ja, en lille smule. Jeg er indtil videre på knap 20 timer. So far er jeg godt tilfreds og synes, det er tilpas afvekslende fra forgængeren. Jeg sætter også pris på den øgede fokus på politik og religion, og generelt er forsøget på at samle racerne ved at begrave diverse stridsøkser ganske flot eksekveret. Desværre savner jeg mange af de sublime karakterer fra forgængeren, selvom jeg har stødt på enkelte af dem undervejs. Prothean'eren Javis og hans historie er, dog, absurd vellykket, og det undrer mig, at hans karakter blot er en DLC, da racens historie og arv spiller en stor rolle i dette kapitel.

Jeg har bevidst holdt igen med spilleriet, da jeg har fri fredag til tirsdag, hvor jeg har ryddet kalenderen til at færdiggøre spillet. Glæder mig - selvom jeg frygter de mange forlydender om en vag slutning.
Gravatar

#12950 The Insider 14 år siden

#12949, okey dokey, er ganske enig med dine betragtninger, så jeg glæder mig til at høre, hvordan du har det, når spillet er færdiggjort :-) Og ja, spøjst at Javis (part prothean, part jamaican, all bad ass) netop blot er DLC. Eller, det var han jo så ikke - du har godt hørt, at han faktisk ER med på installationsdisken, selvom EA påstod, at han slet ikke ville være klar til final release?
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: