Gravatar

#12981 Batsy 14 år siden

elwood (12980) skrev:
Hvis du har spillet alle de andre spil er det da naturligt og få slutningen med.

Ja har spillet 2'eren og synes det var enormt fedt, så skal nok have det :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12982 sluppermand 14 år siden

Batsy (12979) skrev:
Guys, skal jeg købe mass effect 3? Da slutningen tyder sku ikke til at være så god, men er spillet som andre ting godt?

Køb det! Uanset om man kan lide slutningen eller ej, kan det ikke benægtes at ME3 indeholder nogle uforglemmelige øjeblikke (hvilket også inkluderer slutningen).
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12983 Batsy 14 år siden

sluppermand (12982) skrev:
Køb det! Uanset om man kan lide slutningen eller ej, kan det ikke benægtes at ME3 indeholder nogle uforglemmelige øjeblikke (hvilket også inkluderer slutningen).

Er det sådan man kan miste sit crew? Som man gjorde i 2'eren? Kunne være de gjorde det samme, men vil være fedt vis de gjorde noget lidt nyere men sådan som jeg høre det slutter slutningen næsten hele tiden på samme måde.

Gravatar

#12984 sluppermand 14 år siden

Det er svært at svare på uden at spoile :) Du bliver bare nødt til at satse. Jeg personligt elskede spillet, hvert minut. Det er ikke et perfekt spil og har bestemt sine fejl, men det er stort, medrivende og vanvittig flot. Jeg ville råde dig til at give det en chance.
Er lidt irriteret over at Bioware, falder på knæ overfor skuffede fans og vælger at lave en ny slutning. Et epic pussymove hvis du spørger mig.
Gravatar

#12985 sluppermand 14 år siden

Ved ikke om det her har været oppe før, så undskyld hvis jeg dobbeltposter.

Som nogen måske er klar over, er Obsidian igang med at lave et nyt rpg. Nemlig South Park: The Game. På Gameinformer.com er der nogle ret interessante videoer omkring skabelsen af spillet. Check it out (der er flere videoer nederst til højre).

Som gammel South Park buff, ser jeg virkelig frem til at bekæmpe gingers, hippies, gothkids osv. :)

Flere informationer om spillets struktur kan findes her
Gravatar

#12986 The Insider 14 år siden

#12984, Er lidt irriteret over at Bioware, falder på knæ overfor skuffede fans og vælger at lave en ny slutning. Et epic pussymove hvis du spørger mig.

War. War never changes.
Gravatar

#12987 sluppermand 14 år siden

Gravatar

#12988 The Insider 14 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#12989 Batsy 14 år siden

Im so random...

Gravatar

#12990 sluppermand 14 år siden

Skriv ny kommentar: