Gravatar

#12991 The Insider 14 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#12992 sluppermand 14 år siden

Jeg giver op! Meget kan jeg tage, men Scorpion? I give up man!

:)
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12993 The Insider 14 år siden

Niiiiiiiiiice.
War. War never changes.
Gravatar

#12994 JannikAnd 14 år siden

Så fik jeg omsider gennemført Mass Effect 3. Som andre har været inde på, er slutningen en smule forhastet og klodset, hvilket er en skam, for opbygningen er ganske smooth. Jeg sidder også lidt med en følelse af, at de mange strabadser og svære valg, der er blevet truffet i sidste ende ikke har haft de store udsving. På det punkt er ME2 mere unikt. Generelt er forgængeren bedre med sine mange valgmuligheder og fantastiske karakterer.

Men mindre kan også gøre det, og ME3 er stadig milevidt fra de gængse spil og klart det bedste spil til den generation - foruden ME2.
Gravatar

#12995 sluppermand 14 år siden

Er der nogen der har prøvet Jak and Daxter HD Collection? Jeg elskede spillene på PS2, så jeg ville lige høre om det er værd at købe hd-udgaven på PS3?
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#12996 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Hvis man mangler noget at lave her i weekenden, kan jeg anbefale at ta' et kig på Gotham City Imposters.

Der er lige kommet en stor opdatering til PC, der fixer stort set alt hvad der har været galt med spillet og det er på tilbud på Steam i denne weekend.

Basalt set, er det et spil lidt i retning af Team Fortress, hvor der er mulighed for at personliggøre sin figur ret meget og det er Bats vs. Jokerz - altså wannabe-superhelte, der er klædt ud som hhv. Batman eller Jokeren, der slås mod hinanden... og da deres våben og kostumer er hjemmelavet, kan man komme til at se ret fjollet ud. :D

Se mere her:
Gravatar

#12997 Batsy 14 år siden

utyske (12996) skrev:
Hvis man mangler noget at lave her i weekenden, kan jeg anbefale at ta' et kig på Gotham City Imposters.

Der er lige kommet en stor opdatering til PC, der fixer stort set alt hvad der har været galt med spillet og det er på tilbud på Steam i denne weekend.

Basalt set, er det et spil lidt i retning af Team Fortress, hvor der er mulighed for at personliggøre sin figur ret meget og det er Bats vs. Jokerz - altså wannabe-superhelte, der er klædt ud som hhv. Batman eller Jokeren, der slås mod hinanden... og da deres våben og kostumer er hjemmelavet, kan man komme til at se ret fjollet ud. :D

Se mere her:

Det skide sjovt!, men har ikke net inde hos mig snøft :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#12998 Muldgraver 14 år siden

Jeg tilslutter mig hyldest-koret. Og jeg tror sågar jeg fik spillet en runde mod Utyske?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#12999 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Hvis du spillede mod en spiller ved navn utyske, så var det mig. :)
Gravatar

#13000 Muldgraver 14 år siden

Jamen så er vi stødt ind i hinanden derinde, og du gav mig formodentlig klø, jeg må tilstå jeg ikke er så ferm til spillet...

Jeg går forresten under navnet Molddigger.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: