Gravatar

#13061 The Insider 14 år siden

God spas for dem, der har gennemført ME3 :-)

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/2...
War. War never changes.
Gravatar

#13062 Zombi 14 år siden

The Insider (13061) skrev:

Still better than Return of the King's ending.
Gravatar

#13063 Batsy 14 år siden

Zombi (13062) skrev:
The Insider (13061) skrev:

Still better than Return of the King's ending.
¨

Nope.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13064 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden

Nå det virkede heller ikke at åbne alle porte på routeren, så nu lader jeg det bare være. Det er alligevel sjældent jeg henter demoer. Det lykkedes mig godt nok at hente demoen til Masse Effect 3, men den demo er ikke jordens bedste. Selve præmissen lyder dog interessant, så engang bliver det nok investeret i det.

Nu kiggede jeg lige for sjovt på lidt info om David Cage, mest af alt for at se om der var nogle projekter undervejs (det er jo ingen hemmelighed at jeg er tilhænger af ham). Jeg kan huske at han sagde at der i hvert fald ikke ville gå lige så lang tid inden det næste projekt ville komme benene, som det tidsspand der var imellem Fahrenheit og Heavy Rain (5 år). Nu er der så gået 2 år og der er endnu ikke nogle informationer om hvad det næste fra dem bliver. Muligvis venter de til at PS4 udkommer.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13065 Zombi 14 år siden

Whispering Horse (13064) skrev:
Nu er der så gået 2 år og der er endnu ikke nogle informationer om hvad det næste fra dem bliver. Muligvis venter de til at PS4 udkommer.

Arg det er vist ikke helt sandt. ;)
Gravatar

#13066 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden

#13065 De har da ikke endnu annonceret hvad deres næste spilprojekt bliver. Jovist har de udgivet Kara demoen, men det har jo kun noget at gøre med den grafiske motor. I hvert fald umiddelbart.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13067 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Aaah, jeg havde lige et par gode omgange i Gotham City Imposters, hvor jeg er begyndt at spille med en superfed gut med skæg, der render rundt med en kæmpestor gun, små underbukser på og kører på rulleskøjter. :D

Det blev lige til nogle omgange med en del killstreaks og generel røvfuld til de andre, jeg har muligvis fundet den helt perfekte klasse for min semi-selvmorderiske måde at spille FPS'er på.
Gravatar

#13068 Muldgraver 14 år siden

Hvordan er din karakter sammensat? Jeg kan forstå du bruger rulleskøjterne (og burly?), men hvad ellers?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13069 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden

Ja, burly kropstype og rulleskøjter for at få mere fart på, da den kropstype jo bevæger sig meget langsomt.

Så har jeg Horse Healthy og Kinda Bulletproof som Fun Facts, hvilket giver mig ekstra health og jeg tager mindre skade, samt body armor som support for at tage endnu mindre skade.

Jackhammer som primært våben og Chaperone som sekundært, begge med sigtekorn.

Chaperone er en shotgun, så den er ret nyttig til nærkamp og indendørs, hvor der ikke er meget plads, hvor Jackhammer sparker ret meget røv, næsten uanset hvilken afstand man bruger den på.

Jeg har et par andre muligheder, bl.a. en med nimble kropstype, der kører med armor, dedér briller, der kan tagge modspillerne, så de bliver synlige for alle, samt riffel og uzi som våben - hun er ganske god til at snige sig rundt med, tagge folk, skyde fra afstand, uden at det som sådan er en sniper og kan holde til lidt i nærkamp også.

Dog tror jeg, at jeg holder mig til den tunge gut et stykke tid. :)
Gravatar

#13070 Muldgraver 14 år siden

Spændende. Det lyder til du lever ret godt på at kunne tage mange skud, men hvorfor ikke så gå efter Mighty kropstypen? Er det primært på grund af bevægelseshastigheden?

Ret fiks overvågningskarakter du har lavet dig der.

Jeg har efterhånden været flere kombinationer igennem, men ikke rigtig fundet en jeg behersker. Jeg har det dog også med at bruge Jackhammer som primært våben, og så Gatekeeper som sekundær, dog med reflex sights på begge. Men jeg eksperimenterer stadig lidt...
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: