Jep, jeg valgte at åbne Burly først, fordi den bevæger sig hurtigere. Jeg prøver med Mighty, når jeg kan åbne en ny kropstype, men jeg tror kombinationen af den kropstype og rulleskøjterne giver mig hastighed nok til, at jeg ikke keder mig og giver mig nok health/armor til at kunne tanke rigtigt meget skade, mens jeg uddeler rigtigt meget. :)
Det er faktisk ikke helt tosset at holde sig lidt i baggrunden og spotte. Man henter naturligvis flere point ved at være mere direkte i kampene, men den del kan man så overlade til de folk, der virkelig giver meget skade og bare pege dem i den rigtige retning.
Jackhammeren kræver lidt tilvænning, især når den ikke skyder øjeblikkeligt, når man trykker på aftrækkeren, ligesom nogle af de andre våben, men til gengæld deler rigtigt meget skade ud, når man har åbnet for den. :)
Jeg håber på, at de smider lidt flere våben, kropstyper o.s.v. på gaden på et tidspunkt, evt. som købe-DLC, fordi det kunne godt blive kedeligt i længden, men indtil videre, er det sgu god spas. :)
Jeg smed så også lidt penge efter at åbne samtlige stykker tøj i spillet, så jeg kan lave nogle ret fjollede figurer. :D
Jeg har faktisk overvejet at gå tilbage til burly, for jeg dør lidt for meget med mighty... men jeg vil lige vente lidt endnu. Men det lyder som en god karakter du har fået lavet :)
Ja, det betyder en del at en på holdet bruger de briller. Desuden kan du som nimble bruge den psych, der hedder dysmorphism (mener jeg), som giver dig bonus-xp, når du spiller med nimble. Så burde noget af det tabte kunne genvindes.
Jeg er egentlig også lidt spændt på, om der kommer en periode, hvor de føjer mere til spillet. Lige nu er det ret slidstærkt, gode balancer og spænende modstand. God spas, som du siger :)
Er fovirret og skuffer over mass effect 3's slutning, som mange andre. Man sidder egentlig og bare tænker.
Okay, jeg tog beslutningen at smadre the reapers og tog Andersons måde at håndtere det på, så så jeg jorden blive stegt, eller hvertfald de 2 soldater og vil det så sige de andre døde os eller? Så der hvor man ser på den ukendte planet, ser jeg kun porten åbne men så kommer credits. Det så blevet beskrevet på youtube at jeg har fået "the worst ending possible". Jeg synes det skuffende, og virkelig noget øv og så sidder man og tænker "Jamen hvad med Garrus? Joker, EDI og de andre?" Jeg ved jeg mistede Anderson som jeg kneb en tåre af, Mordin som jeg synes var træls men hans død gjorde jeg respekterede ham mere. Mistede også James, Ashley i slutningen hvor jeg bliver ramt af reaperens stråle. Skal heller ikke glemme Legion som jeg os mistede, desværre :/. Håber den der DLC har nogle svar, og måske svare på hvem der overlever. Håber inderligt at mine resterende sqaud members er overlevet, ellers bliver jeg ked af det at jeg har mistet dem og mig selv endda. (Ja jeg går udfra jeg os er død, da jeg fik ikke nogen slutning hvor man ser mig ånde)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Er gået i gang med at spille Call of Juarez så jeg en gang for alle kand få det spillet i gennem. Det er ikke et særlig godt spill. gameplayet halter gevaldigt og historien er heller ikke meget ved. Og så bryder jeg mig ikke meget om spil, som har bosser i slutningen af hvert kapitel.
Er nu til slutningen, hvor jeg allerede er død 50 gange, så overvejer nu om jeg ikke bare skulle droppe det og smide spillet iud.
#13075 Jeps lige præcis. Hvis ikke det er fordi jeg havde købt det i tidernes morgen, så havde jeg nok ikke valgt at spille det. Det er bare et princip, at det skal gennemføres.
Og den sidste boss, er godt nok grum. Hvis ikke jeg selv dør, så er det min bror. Nogle gange kan man godt forstå de hader hinanden. Jeg ville være bedre tjent hvis han bare gemte sig et sted. At han så også valgte at skubbe mig ud over en kløft på et tidspunkt, gør det ikke meget bedre. Meget frustrerende :)
Er kommet godt i gang med Arkham City. Havde ikke regnet med det store, da jeg var lidt skuffet over Asylum. Men for fanden hvor AC et blæret spil! Uden tvivl det bedste supeheltespil til dato.
Går og overvejer at købe en Xbox. Men tænkte på om den på 4 GB kan bruges til noget eller skal jeg bare købe en med mere plads/en ny harddisk og sætte den i?
#13071 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Det er faktisk ikke helt tosset at holde sig lidt i baggrunden og spotte. Man henter naturligvis flere point ved at være mere direkte i kampene, men den del kan man så overlade til de folk, der virkelig giver meget skade og bare pege dem i den rigtige retning.
Jackhammeren kræver lidt tilvænning, især når den ikke skyder øjeblikkeligt, når man trykker på aftrækkeren, ligesom nogle af de andre våben, men til gengæld deler rigtigt meget skade ud, når man har åbnet for den. :)
Jeg håber på, at de smider lidt flere våben, kropstyper o.s.v. på gaden på et tidspunkt, evt. som købe-DLC, fordi det kunne godt blive kedeligt i længden, men indtil videre, er det sgu god spas. :)
Jeg smed så også lidt penge efter at åbne samtlige stykker tøj i spillet, så jeg kan lave nogle ret fjollede figurer. :D
#13072 Muldgraver 14 år siden
Ja, det betyder en del at en på holdet bruger de briller. Desuden kan du som nimble bruge den psych, der hedder dysmorphism (mener jeg), som giver dig bonus-xp, når du spiller med nimble. Så burde noget af det tabte kunne genvindes.
Jeg er egentlig også lidt spændt på, om der kommer en periode, hvor de føjer mere til spillet. Lige nu er det ret slidstærkt, gode balancer og spænende modstand. God spas, som du siger :)
Kostumerne er alletiders morskab :)
#13073 Batsy 14 år siden
#13074 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden
Er nu til slutningen, hvor jeg allerede er død 50 gange, så overvejer nu om jeg ikke bare skulle droppe det og smide spillet iud.
#13075 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13076 Slettet Bruger [1569084572] 14 år siden
Og den sidste boss, er godt nok grum. Hvis ikke jeg selv dør, så er det min bror. Nogle gange kan man godt forstå de hader hinanden. Jeg ville være bedre tjent hvis han bare gemte sig et sted. At han så også valgte at skubbe mig ud over en kløft på et tidspunkt, gør det ikke meget bedre. Meget frustrerende :)
#13077 sluppermand 14 år siden
#13078 MoH 14 år siden
#13079 elwood 14 år siden
Dishonored CGI trailer
Stemningen fanger mig ret meget, men vil gerne snart se noget gameplay.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13080 Slettet Bruger [727655061] 14 år siden
Så jeg må "nøjes" med PC, PS3 og Wii (der kun bruges til Mario Kart).