Gravatar

#13211 MoH 13 år siden

Nogen som har prøvet Minecraft til Xbox?
Gravatar

#13212 The Insider 13 år siden

Åha, hvor jeg dog elsker at spille COD2 online på 360'eren.... Stadig den eneste FPS, jeg virkelig nyder at game i multiplayer.
War. War never changes.
Gravatar

#13213 misuma 13 år siden

MoH (13211) skrev:
Nogen som har prøvet Minecraft til Xbox?

Ikke jeg, men min søn på otte år laver ikke andet pt. Han er stor fan og ejer Minecraft T-Shirt, sværd og hakke. Omg egentlig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13214 Lord Beef Jerky 13 år siden

#13211 Jeg har... styringen er ikke supergod.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13215 MoH 13 år siden

Har også fået det prøvet nu. nej styringen er ikke super god, men overlever. Havde ikke spillet Minecraft før. Det er udmærket, men ikke noget jeg er blevet meget fanget af.
Gravatar

#13216 Lord Beef Jerky 13 år siden

#13215 Næh. Jeg er dog helt tosset med konceptet "at lave et spil uden et decideret formål". Man kan lave det man har lyst til. Men hey, ganske lette og hurtige achievements må man sige.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13217 MoH 13 år siden

Ja det må man nok sige :)
Gravatar

#13218 Batsy 13 år siden

Det vil jo os være meget sjovere når man har nogen at spille med, og jeg har ikke nogen der spiller det på xbox. Så jeg vil hellere have det på PC, da jeg har mange venner der spiller det der.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13219 JannikAnd 13 år siden

Endnu en forsinkelse:

Denne gang gælder det Crystal Dynamics reboot af "Tomb Raider", som jeg faktisk ser ganske meget frem til. Beslutningen skyldes, at skaberne ønsker længere tid til at finpolere spillet, hvilket man vel ikke kan klandre dem for. Udkommer 2013.
Gravatar

#13220 MoH 13 år siden

Ja det kan godt være det er sjovere når man spiller med andre. Er selv lige begyndt at spille på Xbox, så stort set alle dem jeg plejer at spille med er på PS3.

Nogen der kan anbefale det godt spil til Xbox? Har endnu ikke det store udvalg, og det må gerne være nogen man ikke kan få til PS3.

Skriv ny kommentar: