Gravatar

#13221 sluppermand 13 år siden

Mass Effect 1?
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#13222 Batsy 13 år siden

MoH (13220) skrev:
Ja det kan godt være det er sjovere når man spiller med andre. Er selv lige begyndt at spille på Xbox, så stort set alle dem jeg plejer at spille med er på PS3.

Nogen der kan anbefale det godt spil til Xbox? Har endnu ikke det store udvalg, og det må gerne være nogen man ikke kan få til PS3.

Halo 3, Halo 3 ODST, Halo reach, Halo Combat Evolved Anniversary. Fantastiske Fps, tjek evt nogle trailers fra dem af 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13223 The Insider 13 år siden

Call of Duty 2. Stadig den bedste FPS noooogensinde! Tror lige jeg vil snuppe et par runder online faktisk...
War. War never changes.
Gravatar

#13224 The Insider 13 år siden

I øvrigt - hvis der er andre PS3-ejere herinde, som spiller Skyrim, så hold jer fra den seneste opdatering. Jeg havde ikke spillet spillet siden januar, og efter den seneste opdatering crasher spillet hver ENESTE gang, jeg kommer under vandoverfladen. Uden undtagelse (yes, har også prøvet at loade gamle savegames, skifte perspektiv, armor osv.)
War. War never changes.
Gravatar

#13225 The Insider 13 år siden

PS. Har lige læst på nettet, at det åbenbart er et udbredt problem, og det har været sådan siden starten af april. Suk. Men det hjælper måske at geninstallere spillet.
War. War never changes.
Gravatar

#13226 JannikAnd 13 år siden

The Insider (13225) skrev:
PS. Har lige læst på nettet, at det åbenbart er et udbredt problem, og det har været sådan siden starten af april. Suk. Men det hjælper måske at geninstallere spillet.
Jeg har ikke oplevet problemer, overhoved.
Gravatar

#13227 The Insider 13 år siden

#13226, har du opdateret inden for den seneste måned? Og har du prøvet at komme under vand? Jeg spillede i timevis i nat, uden at jeg opdagede problemet, fordi jeg ikke kom i nærheden af vand igen. Først da den crashede igen lagde jeg to og to sammen. Det kan i øvrigt fixes ved at slette al Skyrim gamedata (altså spilinstallationen og opdateringen, ikke save games) og så starte spillet op igen og lade den både opdatere og installere spillet påny.
War. War never changes.
Gravatar

#13228 JannikAnd 13 år siden

#13227 - Jeg købte først spillet for en måned siden. Havde tidligere haft en vens skive i maskinen tilbage i december, men jeg tror, at den hentede fire patches, da jeg for alvor startede for lidt under en måned siden. Ingen problemer - og da slet ikke med ven. Mette Jacobson-style herfra!
Gravatar

#13229 JannikAnd 13 år siden

Både Game Reactor og IGN har belønnet "Max Payne 3" med 9/10. Overraskende.
Gravatar

#13230 Batsy 13 år siden

IGN er sku lidt tvivlsom, de gav MW3 9/10, og jeg synes det ikke andet end en add on til mw3, men call of duty er os blevet kedeligt og ensformigt her for det sidste!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: