Nå jeg fik gennemført Saints Row The Third i weekenden, det var sku egentlig et ret sjovt spil, glæder mig self. til GTA V, men det er fedt og spille et spil, hvor missionerne er lidt mere wacked out crazy
Hvad siger i f.eks. til beherskelses køringskursus, hvor man har en Tiger som med passager, der vil ha man køre hurtigt, men sikkert, gør man ikke det, så får du enmed dens poter, som gør at din bil ryger ud af control. Nåja og dyrenes værn jagter dig også imens, fordi det åbenbart ikke er noget de er så begejstret for.
Og det er blot en af de mindrer ting, det blir meget mere crazy i løbet af spillet, men ja ganske fin underholdning var det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe enig, nu så jeg quicklook på DLC'en Gangstaz in space, og den virker ganske munter, hele ide'en med og være med i en film, så ganske sjov ud, men det er så også den eneste DLC jeg har interesse i.
Og det jo hel fint vi har begge lejre, hvor man både kan hygge sig med den extreme realisme i GTA serien (fra IV og opefter) og så bare tage SR frem, og gå hel amok, og tage det som det mest naturlige i verden at ha en hestevognsjagt, som blir trukket af en Gimp, der konstant taler i autotune.
Nåja og jeg blir aldrig træt af og takle folk på gaden på de ondeste måder 8-) kreativiteten fejler intet og de fleste af karakterene i spillet er så genialt overdrevet, og overspiller max.
En af de mest gennemtænkte missioner er nok Deckersdie, eller hvad den nu lige hedder, men den skal ikke spoiles her, den skal opleves.
Skal nok lige spille sidste mission igen, fordi jeg valgte og gå efter
Shaundi
Nothing can hurt me, except these conviently placed Lava pillars, elsker, hver gang spillet blir så meget Meta.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg droppede GTA IV, fordi jeg blevet træt af ham fætteren, der konstant forstyrrer. Om det bliver bedre, når man kommer længere ind i spillet, ved jeg ikke, men ja, så hellere have muligheden for at rende uforstyrret rundt og blæse ting i luften. :D
Nej hele deres aspekt med venner, blev jeg også træt af i starten virkede det som en intressant idé men det blev trættene, spillede det for nyligt igen, og her ignorede jeg faktisk de fleste opkald, men nej Roman som han hedder, han blir ved med og forstyrre dig.
Men jeg er så tilgengæld hel vild med den by som Rockstar har fået lavet, det hele føles bare så levende med folks smårutiner i hverdagen, og så er jeg hel pjattet med Talkshows'ne især WKTT har nogle gyldne øjeblikke.
Håber de har neddroslet det lidt, i GTA V, men ja nu må vi se, jeg glæder mig, hvertfald.
#13241 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13242 Batsy 13 år siden
Nemlig og ingen nippels!
#13243 Muldgraver 13 år siden
#13244 DarkLight 13 år siden
Må med skam indrømme at jeg ikke engang er igennem Arkham City. Er gået total død i den...
#13245 elwood 13 år siden
Hvad siger i f.eks. til beherskelses køringskursus, hvor man har en Tiger som med passager, der vil ha man køre hurtigt, men sikkert, gør man ikke det, så får du enmed dens poter, som gør at din bil ryger ud af control. Nåja og dyrenes værn jagter dig også imens, fordi det åbenbart ikke er noget de er så begejstret for.
Og det er blot en af de mindrer ting, det blir meget mere crazy i løbet af spillet, men ja ganske fin underholdning var det.
#13246 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Der er naturligvis en del missioner der er småkedelige, men overall er det virkelig god spas med en rigtigt sjov slutning.
#13247 elwood 13 år siden
Og det jo hel fint vi har begge lejre, hvor man både kan hygge sig med den extreme realisme i GTA serien (fra IV og opefter) og så bare tage SR frem, og gå hel amok, og tage det som det mest naturlige i verden at ha en hestevognsjagt, som blir trukket af en Gimp, der konstant taler i autotune.
Nåja og jeg blir aldrig træt af og takle folk på gaden på de ondeste måder 8-)
kreativiteten fejler intet og de fleste af karakterene i spillet er så genialt overdrevet, og overspiller max.
En af de mest gennemtænkte missioner er nok Deckersdie, eller hvad den nu lige hedder, men den skal ikke spoiles her, den skal opleves.
Skal nok lige spille sidste mission igen, fordi jeg valgte og gå efter
Nothing can hurt me, except these conviently placed Lava pillars, elsker, hver gang spillet blir så meget Meta.
#13248 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13249 elwood 13 år siden
Men jeg er så tilgengæld hel vild med den by som Rockstar har fået lavet, det hele føles bare så levende med folks smårutiner i hverdagen, og så er jeg hel pjattet med Talkshows'ne især WKTT har nogle gyldne øjeblikke.
Håber de har neddroslet det lidt, i GTA V, men ja nu må vi se, jeg glæder mig, hvertfald.
#13250 The Insider 13 år siden