Gravatar

#13251 Ericmase 13 år siden

elwood (13245) skrev:
Nå jeg fik gennemført Saints Row The Third i weekenden, det var sku egentlig et ret sjovt spil, glæder mig self. til GTA V, men det er fedt og spille et spil, hvor missionerne er lidt mere wacked out crazy

Hvad siger i f.eks. til beherskelses køringskursus, hvor man har en Tiger som med passager, der vil ha man køre hurtigt, men sikkert, gør man ikke det, så får du enmed dens poter, som gør at din bil ryger ud af control. Nåja og dyrenes værn jagter dig også imens, fordi det åbenbart ikke er noget de er så begejstret for.

Og det er blot en af de mindrer ting, det blir meget mere crazy i løbet af spillet, men ja ganske fin underholdning var det.

Spillet er ifølge min mening en crazy omgang. ISÆR med snydekoder! 0_o

Og ja, GTA V bliver nok et underholdende spil :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13252 elwood 13 år siden

#13250 Arggg! du gør det kun for at drille! 8-)

Men få nu set Sherlock Sæson 2, DR1 viste lige sidste afsnit her for par dage siden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13253 Kruse 13 år siden

elwood (13252) skrev:
#13250 Arggg! du gør det kun for at drille! 8-)

Men få nu set Sherlock Sæson 2, DR1 viste lige sidste afsnit her for par dage siden.

Tjek Johans seneste statusopdatering på fjæsbogen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13254 elwood 13 år siden

Har set den og skrevet, det var satme også på tide 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13255 The Insider 13 år siden

Yiiiiiiirh!
War. War never changes.
Gravatar

#13256 Høegh 13 år siden

Har spillet utroligt meget Motorstorm: Apocalypse her på det seneste - Og det er faktisk en overraskende solid og gennemført arkade-racer.

Faktisk er det nok et af de sjoveste arkade-bilspil jeg har spillet meget meget længe.

Som udgangspunkt er mine to største anker ved de tidligere spil blevet fikset:
1. Kører man galt kommer man nu betydeligt hurtigere tilbage på banen igen.
2. Hvis/når man kører galt er det nu stort set altid ens egen skyld (og ikke fordi man har ramt en usynlig murbrok på vejen).

Og så er det bare et forbandet sjovt spil, der minder mig om SSX-spillene på alle de rigtige områder, og hvor naturkatastroferne faktisk forbliver underholdene selv efter mange gennemspilninger.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13257 The Insider 13 år siden

#13256, HØRT! Og så er det en fuldkommen VANVITTIGT fantastisk oplevelse i 3D.
War. War never changes.
Gravatar

#13258 MoH 13 år siden

Så har jeg købt Trials Evolution og CoD2 da The Insider hele tiden taler godt om det ;)
Gravatar

#13259 The Insider 13 år siden

Nåja, du sendte mig vistnok en invitation tidligere, ikke? Vi gamer det snart, man! Der er simpelthen ikke nogen bedre FPS derude!
War. War never changes.
Gravatar

#13260 MoH 13 år siden

Jep sendte en lige inden du gik offline ;) Har også høje forventninger nu!

Skriv ny kommentar: