#13228, så er det stensikkert derfor. Eftersom problemet løses ved at geninstallere spillet, går jeg stærkt ud fra, at det kun berører folk, som tidligere har installeret det og flere opdateringer. Hvorom alting er, så er spillet klart blevet mere buggy. Suk.
Ellie har fået lidt ændringer, men damm det her ser fedt ud, spændt på og se det til Årets E3 messe, hvor jeg satser på de åbner ballet for Sony's del.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
[url=]29. Maj skal vi til og lege som Batman, og Robin også den her gang i Harley Quinn's Revenge[/url]
Damm jeg glæder mig, fedt med noget singleplayer story DLC for en gangs skyld, det får vi sku for lidt af til spil nu til dags.
Så vi 2, er rigtig glad for de endelig lavede noget singeplayer DLC, håber bare de har lavet en okay historie, og ikke noget hurtigt fis, bare for at få lidt penge i lommen. Har dog stadig tiltro til dem, de har altid leveret varen!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#13231 elwood 13 år siden
Rockstar knows their stuff 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13232 The Insider 13 år siden
#13233 elwood 13 år siden
Giantbomb quicklook
Og review
Btw. jeg vil godt allerede nu forudsig Diablo 3's karakter 9 eller 10, fra de fleste steder.
#13234 Batsy 13 år siden
#13235 JannikAnd 13 år siden
#13236 elwood 13 år siden
Ellie har fået lidt ændringer, men damm det her ser fedt ud, spændt på og se det til Årets E3 messe, hvor jeg satser på de åbner ballet for Sony's del.
#13237 Wangsgaard 13 år siden
#13238 The Insider 13 år siden
#13239 elwood 13 år siden
[url=]29. Maj skal vi til og lege som Batman, og Robin også den her gang i Harley Quinn's Revenge[/url]
Damm jeg glæder mig, fedt med noget singleplayer story DLC for en gangs skyld, det får vi sku for lidt af til spil nu til dags.
#13240 Batsy 13 år siden
Så vi 2, er rigtig glad for de endelig lavede noget singeplayer DLC, håber bare de har lavet en okay historie, og ikke noget hurtigt fis, bare for at få lidt penge i lommen. Har dog stadig tiltro til dem, de har altid leveret varen!