#13267, ikke endnu! Men altså... jeg har plomberede udgaver af "Saints Row The Third", "Far Cry 2", "Dead Island", "Assassin's Creed: Brotherhood", "Assassin's Creed: Revelations", "Modern Warfare 3", "Battlefield 3", "Dark Souls", "SSX", "The Witcher 2" og et utal af andre titler, jeg har glædet mig til at spille, liggende, så der går nok noget tid!
Hehe jeg kan dog hjælpe dig lidt, glem Far Cry 2 instant enemy respawn blir du hurtig træt af, hver gang du har ryddet et område, og på tilbagevejen køre forbi igen, hvor der så er fyldt med fjender igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Men er det noget som blot kan downloades så, sidder og kommer hel i tvivl om jeg har 2'eren det jo WW2 ikke sandt ?
Ahh Tex Murphy FMV adventure når det sku være stort, her snakker jeg ikke om adventure genren som sådan men hel specifik den her form for adventure games bygget op med FMV's.
Jeg tror vidste stadigvæk jeg har Tex Murphy overseer æsken med det blinkene lys, men ja det ku da være sjovt og besøge det univers igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Den kan vel bare tilsluttes med SCART, vil jeg gå ud fra. Det kommer sikkert ikke til at se fantastisk ud, men det virker.
Edit: Jeg kan se at den også kan tilsluttes via S-Video, hvilket sikkert giver et moderat bedre billede, men det kommer jo an på om tv'et understøtter det, da det er en ret død standard efterhånden.
Der er ingen SCART indgang i mit tv, men der er RGB. Problemet er, at jeg læser mange forskellige oplevelser på nettet, og jeg kan ikke helt gennemskue, om muligheden afhænger af den enkelte tv-model.
#13271 The Insider 13 år siden
#13272 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13273 The Insider 13 år siden
#13274 elwood 13 år siden
Ahh Tex Murphy FMV adventure når det sku være stort, her snakker jeg ikke om adventure genren som sådan men hel specifik den her form for adventure games bygget op med FMV's.
Jeg tror vidste stadigvæk jeg har Tex Murphy overseer æsken med det blinkene lys, men ja det ku da være sjovt og besøge det univers igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13275 The Insider 13 år siden
#13276 JannikAnd 13 år siden
Jeg har en Panasonic VT30-model...
#13277 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Edit: Jeg kan se at den også kan tilsluttes via S-Video, hvilket sikkert giver et moderat bedre billede, men det kommer jo an på om tv'et understøtter det, da det er en ret død standard efterhånden.
#13278 JannikAnd 13 år siden
#13279 Castanea 13 år siden
#13280 JannikAnd 13 år siden