Mikkel...... det der var jo EPIC!! Var det ikke de fedeste par deathmatch-runder, du NOGENSINDE har spillet? Ham Prince of Jordan var til gengæld den værste pinsel, jeg mindes at være stødt på online... men han var tydeligvis blot en bitte knægt, som var imponeret over os ældre spillere. Sødt! Som sagt kan jeg slet ikke hitte ud af nyere FPS-titler online... får usandsynligt mange smæk og kan slet ikke tage mig sammen til at sætte mig ind i deres snørklede baner, perk-systemer osv. I COD2 har man skåret ind til benet... pure pleasure!!
Jo det var ganske underholende, men prinsen var da lidt træls ;) Synes de nyere er nemmere, men måske også fordi jeg lige skal vende mig til at spille på Xbox. Men det er da ikke sidste gang vi skal vise de noobs hvordan man sparker røv ;)
Det har nu været kendt et stk. tid da han var på settet til Super 8, hvor de snakkede om det men ja nu er det nok mere officelt, Nolan North får lille rolle i den nye Star Trek film.
#13256, HØRT! Og så er det en fuldkommen VANVITTIGT fantastisk oplevelse i 3D.
Med tanke på hvor overvældende en oplevelse det spil til tider kan være, tør jeg ikke tænke på hvad tilføjelsen af 3D ville gøre. Muligvis jeg ville dø.
#13261 The Insider 13 år siden
#13262 Ericmase 13 år siden
Rettet ;P
#13263 The Insider 13 år siden
#13264 MoH 13 år siden
#13265 The Insider 13 år siden
#13266 Ericmase 13 år siden
Kan det fås på PS3?
#13267 elwood 13 år siden
Det er nu også et ganske muntert spil, og gåderne damm de blir godt nok onde.
Ellers så er der jo Jonathan blows kommende The Witness, som jeg har store forventninger til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13268 elwood 13 år siden
Niiiiice TM
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13269 Høegh 13 år siden
Med tanke på hvor overvældende en oplevelse det spil til tider kan være, tør jeg ikke tænke på hvad tilføjelsen af 3D ville gøre. Muligvis jeg ville dø.
#13270 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Tex Murphy, jeg har aldrig spillet det selv, men kan huske at der var en masse positiv fuzz omkring det.