Jeg har kastet mig over Commandos 2 igen ahh herligt spil, elsker og se en plan failed på det groveste, fordi der lige er en officer man havde overset, eller nej det gør jeg ikke, men damm det spil brugte jeg mange timer på back in the days, så jeg blev lige lidt nostalgisk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13320, hehe, som om det ikke kunne blive mere bittert. Men slutningen gjorde mig oprigtigt talt desillusioneret, og jo oftere jeg tænker på den, desto mere rådvild og fortørnet bliver jeg. Selv min entusiasme omkring de to første spil er dalet. Trist!
#13320, hehe, som om det ikke kunne blive mere bittert. Men slutningen gjorde mig oprigtigt talt desillusioneret, og jo oftere jeg tænker på den, desto mere rådvild og fortørnet bliver jeg. Selv min entusiasme omkring de to første spil er dalet. Trist!
I'm with you, man! Der er bare så mange problemer med den slutning, der så let kunne være undgået. Det virkedede, som om den var skruet sammen i ulvetimen. Jeg har overtalt flere af mine venner til at holde inde, indtil den nye slutning er ude. Det kan formentlig redde deres oplevelse - min egen er skamplettet af den originale slutning.
#13321 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13322 The Insider 13 år siden
#13323 JannikAnd 13 år siden
#13324 elwood 13 år siden
#13325 JannikAnd 13 år siden
#13326 elwood 13 år siden
#13327 elwood 13 år siden
#13328 JannikAnd 13 år siden