Gravatar

#13321 elwood 13 år siden

Jeg har kastet mig over Commandos 2 igen ahh herligt spil, elsker og se en plan failed på det groveste, fordi der lige er en officer man havde overset, eller nej det gør jeg ikke, men damm det spil brugte jeg mange timer på back in the days, så jeg blev lige lidt nostalgisk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13322 The Insider 13 år siden

#13320, hehe, som om det ikke kunne blive mere bittert. Men slutningen gjorde mig oprigtigt talt desillusioneret, og jo oftere jeg tænker på den, desto mere rådvild og fortørnet bliver jeg. Selv min entusiasme omkring de to første spil er dalet. Trist!
War. War never changes.
Gravatar

#13323 JannikAnd 13 år siden

The Insider (13322) skrev:
#13320, hehe, som om det ikke kunne blive mere bittert. Men slutningen gjorde mig oprigtigt talt desillusioneret, og jo oftere jeg tænker på den, desto mere rådvild og fortørnet bliver jeg. Selv min entusiasme omkring de to første spil er dalet. Trist!
I'm with you, man! Der er bare så mange problemer med den slutning, der så let kunne være undgået. Det virkedede, som om den var skruet sammen i ulvetimen. Jeg har overtalt flere af mine venner til at holde inde, indtil den nye slutning er ude. Det kan formentlig redde deres oplevelse - min egen er skamplettet af den originale slutning.
Gravatar

#13324 elwood 13 år siden

Så vidt jeg har forstået blir det nu ikke så meget en hel ny slutning, men mere end slags what happenede to these guys and things.
Gravatar

#13325 JannikAnd 13 år siden

elwood (13324) skrev:
Så vidt jeg har forstået blir det nu ikke så meget en hel ny slutning, men mere end slags what happenede to these guys and things.
Tja, alt er bedre. Slutningen var jo totalt abrupt, mangelfuld og imod hele spillets koncept. Jeg havde hellere været den helt foruden.
Gravatar

#13326 elwood 13 år siden

It was all a dream... a dream ... adream (lidt svært og lave drømmesekvenser visuelt på tekst)
Gravatar

#13327 elwood 13 år siden

Gravatar

#13328 JannikAnd 13 år siden

Mht. ME3 så er det desuden skuffende, at man ikke kan starte spillet, hvis
Shepard dør i forgængeren.
Gravatar

#13329 Batsy 13 år siden

Synes nu soundtracket fra Clint Mansell løftede den forvirrende og trælse slutning en tand op, smukt nummer. Gir mig gode minder fra de spil.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13330 JannikAnd 13 år siden

Btw. Insider... Mht. Mass Effect 3, så viser det sig, at det slet ikke er så fastlåst, som jeg egentlig troede.

Det er blandt muligt at redde Mordin - selvom det har sin pris: [url= <3[/url]

Skriv ny kommentar: