Gravatar

#13331 The Insider 13 år siden

#13325, HØRT!! Jeg har sjældent oplevet noget så fuldkommen forrykt og direkte sjælknusende. Jeg er dæleme spændt på at se, hvordan de forsøger at "redde" den gennem DLC. Det kan jo kun blive bedre. Jeg er bare glad for at have læst, at folkene bag spillet er blevet meget triste over den negative omtale - det betyder i det mindste, at de er blevet påvirket af det og ikke er hamrende ligeglade.

#13330, fedt! Det var pudsigt nok et af de stærkeste øjeblikke i 3'eren for mit vedkommende, og det havde jeg slet ikke forventet!
War. War never changes.
Gravatar

#13332 elwood 13 år siden

Kom du i gang med The Witcher 2 så skal du se gråzone valg, og jeg vil mene at ens valg blir reflekteret en del bedre i det spil.

Men først efter du har spillet Brotherhood, og Revelation, og Fez færdig.

E3 er snart over os, så det betyder en masse nye spil nyheder, men jeg vil godt allerede nu komme med min forudsigelse, ikke fordi jeg tror den er særlig svær.

Sony åbner op med Naugthy Dogs Last of us, her får vi en live demo vist frem.
Microsoft Åbner op med Treyarch og Black ops 2
Nintendo, ohh den er svær, blir det wii-u eller blir det mere musik, men det gjorde de jo sidste år. Men i år skal vi da ha set, havd de har gået og rodet med i al den tid. så ja live demo af Wii-U ?

Jeg vil forsøge og opfange alle de nyheder jeg kan i løbet af E3, som jeg plejer, og ellers ja så kan vi kun se frem til en ganske spændende E3 messe i år.

Nå ja Ubisofts Press conf. blir live demo af AC 3, medmindrer de har givet Microsoft lov til og vise det først, fordi de har noget exclusive deal med dem, men jeg kunne godt forstille mig Ubisoft gemmer det til deres egen press conf, det spil blir stort.

The Last Guardian sry men jeg tror ikke vi får meget og se til det, måske en ny trailer igen, men ellers tror jeg desværre ikke der sker nok, måske til TGS.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13333 elwood 13 år siden

The Withcer 2, bare tutorialet gir mig sved på panden, damm der er mange ting og holde styr på.
Gravatar

#13334 misuma 13 år siden

Er ved at hente LBP-betaen til Vita'en.

Glæder til at prøve det Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13335 elwood 13 år siden

Invite eller ?

er det blot noget som er kommet op nu.
Gravatar

#13336 misuma 13 år siden

Man kunne på et tidspunkt anmode om at være med i beta'en.

Første erfaring? Det fryser og lagger.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13337 elwood 13 år siden

Hehe ok, well it's a beta, jeg har også rigelig og gøre med alle de andre spil pt.

Jeg tænker jeg nok får en mail om det aligevel inden ikke så længe.
Gravatar

#13338 JannikAnd 13 år siden

Efter sigende skulle David Cage og Qauntic Dream (Heavy Rain) omsider være klar til at afsløre deres næste projekt på E3.
Gravatar

#13339 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Meget spændende at se hvad han har fundet på.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13340 elwood 13 år siden

Gad vide omvi får noget og se til Agent i år, jeg har min tvivl eftersom Rockstar generelt ikke er så meget for E3, men måske en ny trailer.

Jeg kunne også forstille mig, vi vil få mere og se til Overstrike fra Insomniac.

Skriv ny kommentar: