Gravatar

#13371 JannikAnd 13 år siden

Muldgraver (13367) skrev:
Hvad tid i løbet af torsdagen opdaterer PSN?
Du kan hente DLC'en nu. 59,95.-
Gravatar

#13372 TP-DK 13 år siden

Muldgraver (13367) skrev:
Hvad tid i løbet af torsdagen opdaterer PSN?

Den opdaterer onsdag 17:00 hvis jeg ikke husker forkert ;-)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#13373 Muldgraver 13 år siden

JannikAnd (13371) skrev:
Du kan hente DLC'en nu. 59,95.-

:) Tak for tippet. Jeg skal til og i gang med min opgave igen. Er du snart færdig?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13374 elwood 13 år siden

Så fik jeg lige kastet mig ganske hurtigt over det, må sige at Tara Strong gør det fantastisk som Harley Quinn, ligesom i Arkham City, hun rammer Arleen Sorkin's stemme ret godt, som er den oprindelige Harley Quinn i Batman TAS og Arkham Asylum.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13375 Batsy 13 år siden

MoH (13366) skrev:
Bare rolig du for alle Achivements med når du køber det online, så det eneste der kan holde dig tilbage er din far.

Hehe, arbejder i Bilka, så der sku ingen problemer :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13376 JannikAnd 13 år siden

Muldgraver (13373) skrev:
:) Tak for tippet. Jeg skal til og i gang med min opgave igen. Er du snart færdig?
Ja, jeg gennemlæser den netop nu. Det er dog den værste del af opgaveskrivning. Jeg syntes, min undersøgelse var langt bedre, inden jeg gennemgik den slavisk. Det er bare nødvendigt for at komme tasterfejl og dårlig formuleringer til livs. Øv, det er en rutsjebanetur sådan en opgave!

Hvad med dig? Bliver du klar til vores road trip i morgen?
Gravatar

#13377 Muldgraver 13 år siden

Godt at høre du er i slutfasen. Og enig, jeg er også i den fase, og hver eneste gennemlæsning er et snart opgivet håb om, netop den var den sidste... Jeg forventer dog jeg er færdig om halvanden times tid, og blot et par gennemlæsninger og -rettelser endnu, så jo, jeg skal blive klar :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13378 sluppermand 13 år siden

CD Projekt (holdet bag The Witcher serien) afslører deres kommende RPG: Cyberpunk
"Morte ai porcelli!"
Gravatar

#13379 elwood 13 år siden

Og her er deres takke video til alle deres fans, damm de virker som nogle flinke folk

Og fedt at man får enhanced edition gratis som download hvis man havde Thw Witcher 2 i forvejen, det satme god stil!

Spændt på og se mere til deres næste projekt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13380 knipsknips 13 år siden

Nu er jeg inde i en SciFi periode med film. Er der nogle der har erfaring med Dead Space spillene? Tænker Xbox 360. De virker mega dystre, ala Alien filmene. Kan de anbefales?

Skriv ny kommentar: