Nu er jeg inde i en SciFi periode med film. Er der nogle der har erfaring med Dead Space spillene? Tænker Xbox 360. De virker mega dystre, ala Alien filmene. Kan de anbefales?
Kan kun svarer én ting: de kan anbefales herfra (big time)! :)
#13380 - Dead Space kan varmt anbefales herfra, specielt det første var jeg ret vild med(og fået platin trofæ, hehe) og mener også der var et tidspunkt i spillet at jeg tænkte: Det her ligner sgu noget fra aliens :D 2'eren har jeg kun gennemført 1 gang, men det var stadig en god oplevelse. Jeg spillede på PS3'eren
[url=]Dishonored ny trailer oh yeah![/url] Viktor Antonov, manden der var primært har udtænkt designet af byen i Half-Life 2, har også skabt byen i Dishonored, og damm det ser sku ganske impressive ud.
[url=]Tomb Raider ny trailer me likes very much[/url] Synes satme det ser fedt ud, og damm she takes some beating, men stemmen er jeg desværre ikke så vild med.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
[url=]Dishonored ny trailer oh yeah![/url] Viktor Antonov, manden der var primært har udtænkt designet af byen i Half-Life 2, har også skabt byen i Dishonored, og damm det ser sku ganske impressive ud.
Synes det er en fed trailer, med en flot og medrivende musik, men synes nu godt nok Graffiken er lidt meh, men ser interssant ud.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg synes det ser fedt ud, jeg tænker mest på miljøet, og den by som er skabt til spillet, musikken venter jeg med og bedømme til jeg har spillet. Og når jeg ved, hvem der står bag spillet, og hvad de tidligere har været med til og lave, så gør det blot mine forventninger større.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg synes det ser fedt ud, jeg tænker mest på miljøet, og den by som er skabt til spillet, musikken venter jeg med og bedømme til jeg har spillet. Og når jeg ved, hvem der står bag spillet, og hvad de tidligere har været med til og lave, så gør det blot mine forventninger større.
Ja okay, synes nu os Halo combat evolved stadig er fedt, selvom graffiken er gammel og der kommet end update til det :p
Vi begynder med Lucas Arts som igen forsøger sig ud i Star Wars universet, denne gang med en hel ny IP, under navnet 1313. Tonight LucasArts debuted the new Star Wars: 1313, a third-person action adventure game starring a bounty hunter stalking targets on the capital of the Republic, Coruscant. Billed as a "mature" Star Wars title, 1313 takes you deep into the seedy underworld of a densely populated planet, giving you access to an array of "exotic weaponry" in your quest to take down targets and "uncover the truth surrounding a criminal conspiracy."
jaja Lucas Arts nu får vi og se i har jo før slået stor på trommerne med jeres spil, men indtil videre afventer vi trailer og gameplay.
EA Bekræfter det som mange har vidst et stykke tid, Dead Space 3 er på vej, og vil bliv vist frem til E3, under EA's egen konf.
Så fik jeg gennemført Harley Quinn's Revenge, ike særligt langt, men det havde fin længde af en DLC og være og til den pris, fedt og være tilbage igen, men jeg savnede lidt mere omkring Warning spoiler til Arkham City
Batman's håndtering af jokers død or is he, det var som om der var noget der lå under overfladen med deres "forhold" men, man kom aldrig rigtig ind på det, og så ku det være fedt med noget mere historie med Harley Quinn omkring tabet af sin "kæreste" hun gav en del udtryk for det, men man ku virkelig havde lavet noget modigt, med og vise hvor ude af det hun er, det fik man også en snert af gennem spillet, men jeg ville gerne ha set mere til det, fordi det sådan en intressant lille drejning.
Best er det da en af Mr. J's håndlangere, som hun jo styrer nu ikke særlig subtilt prøver at lægge an på hende over radio'en, her kan man tydelig høre at det finder hun extrem upassende 8-)
Spændt på at se hvad Rocksteady folkene finde rpå næste gang, om det blir Batman igen eller noget hel andet, der har jo været små rygter hist og her omkring det.
Så fik jeg gennemført Harley Quinn's Revenge, ike særligt langt, men det havde fin længde af en DLC og være og til den pris, fedt og være tilbage igen, men jeg savnede lidt mere omkring Warning spoiler til Arkham City
Batman's håndtering af jokers død or is he, det var som om der var noget der lå under overfladen med deres "forhold" men, man kom aldrig rigtig ind på det, og så ku det være fedt med noget mere historie med Harley Quinn omkring tabet af sin "kæreste" hun gav en del udtryk for det, men man ku virkelig havde lavet noget modigt, med og vise hvor ude af det hun er, det fik man også en snert af gennem spillet, men jeg ville gerne ha set mere til det, fordi det sådan en intressant lille drejning.
Best er det da en af Mr. J's håndlangere, som hun jo styrer nu ikke særlig subtilt prøver at lægge an på hende over radio'en, her kan man tydelig høre at det finder hun extrem upassende 8-)
Spændt på at se hvad Rocksteady folkene finde rpå næste gang, om det blir Batman igen eller noget hel andet, der har jo været små rygter hist og her omkring det.
Håber dælme på en Arkham World, i want more dammit!!!
Jeg havde Arkham City til min Xbox, men fik ikke spillet det ret meget. Med alt det DLC der er ude nu, tror jeg bare at jeg venter til der kommer en samlet udgave lidt senere på året.
#13381 Ericmase 13 år siden
Kan kun svarer én ting: de kan anbefales herfra (big time)! :)
#13382 MuManden 13 år siden
2'eren har jeg kun gennemført 1 gang, men det var stadig en god oplevelse.
Jeg spillede på PS3'eren
#13383 elwood 13 år siden
Viktor Antonov, manden der var primært har udtænkt designet af byen i Half-Life 2, har også skabt byen i Dishonored, og damm det ser sku ganske impressive ud.
[url=]Tomb Raider ny trailer me likes very much[/url]
Synes satme det ser fedt ud, og damm she takes some beating, men stemmen er jeg desværre ikke så vild med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13384 Batsy 13 år siden
Synes det er en fed trailer, med en flot og medrivende musik, men synes nu godt nok Graffiken er lidt meh, men ser interssant ud.
#13385 elwood 13 år siden
#13386 Batsy 13 år siden
Ja okay, synes nu os Halo combat evolved stadig er fedt, selvom graffiken er gammel og der kommet end update til det :p
#13387 elwood 13 år siden
Vi begynder med Lucas Arts som igen forsøger sig ud i Star Wars universet, denne gang med en hel ny IP, under navnet 1313.
Tonight LucasArts debuted the new Star Wars: 1313, a third-person action adventure game starring a bounty hunter stalking targets on the capital of the Republic, Coruscant. Billed as a "mature" Star Wars title, 1313 takes you deep into the seedy underworld of a densely populated planet, giving you access to an array of "exotic weaponry" in your quest to take down targets and "uncover the truth surrounding a criminal conspiracy."
jaja Lucas Arts nu får vi og se i har jo før slået stor på trommerne med jeres spil, men indtil videre afventer vi trailer og gameplay.
EA Bekræfter det som mange har vidst et stykke tid, Dead Space 3 er på vej, og vil bliv vist frem til E3, under EA's egen konf.
#13388 elwood 13 år siden
#13389 Batsy 13 år siden
Håber dælme på en Arkham World, i want more dammit!!!
#13390 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden