Jeg havde Arkham City til min Xbox, men fik ikke spillet det ret meget. Med alt det DLC der er ude nu, tror jeg bare at jeg venter til der kommer en samlet udgave lidt senere på året.
GLÆD DIG!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
[url=]Tomb Raider ny trailer me likes very much[/url] Synes satme det ser fedt ud, og damm she takes some beating, men stemmen er jeg desværre ikke så vild med.
[url=]Tomb Raider ny trailer me likes very much[/url] Synes satme det ser fedt ud, og damm she takes some beating, men stemmen er jeg desværre ikke så vild med.
Husker de at betale royalities til Naughty Dog ?
Som der var en der skrev inde på et andet forum: "Da Uncharted først kom ud kaldte alle det for Nathan Croft og nu kalder alle Tomb Raider for Lady Drake"
#13394 Tomb Raider kom nu altså først, kan godt være deres første spil ikke ligner Uncharted (det første Tomb Raider er hel tilbage fra 1996, og dengang da det kom ud var det med til og deffinere en hel ny genre, eller ahh snare Sub genre om man vil den her exsploration adventure game) men formlen var de med til og starte, at naugthy dog så har perfected det senere hen er så en anden ting.
Naugthy Dog har været inspireret af dem, herefter har folkene bag Tomb Raider blevet inspireret af Naugthy Dog det er sådan det er i den her branche. Så spørgsmålet er snare om de begge to betaler til hinanden, hvis du vil sætte det op på den måde 8-)
Det lidt det samme som med Mario 64 der var med til og deffinere en del ting for 3D platform genren blandt andet det frie kamerar.
Der er mange ting i dag, som vi måske ikke ville ha haft, hvis ikke nogen havde taget det første skridt.
Har lige fået gennemført Max Payne 3 i dag, og selvom jeg fandt det ret svært i starten (måske fordi jeg valgte hard :P) så synes jeg faktisk det er ret fedt.
Man skal lige vænne sig til de Tony Scott inspirerede filmsekvenser (tænk Man on Fire og Domino), men efter det bliver man også suget ind i spillet, som især skyldes det fantastiske stemmeskuespil og geniale dialog.
Der er så mange reference til andre spil og film i dialogen, og Max Payne fyrer jo flere one-liners af end John McClane. Der er også et tidspunkt i spillet hvor der bliver fremhævet en klassisk spil-kliche:
Efter man kommer hen til ens kollega der står ved en elevator og venter på man trykker på knappen, siger Max Payne "So what am I, the button pusher?". Og senere hen i spillet når man igen skal trykke på en knap "I'm getting good at this" :D
Og som i alle andre Rockstar spil er soundtracket helt igennem fantastisk.
Hvis i får lyst til et spil hvor man skal skyde bad guys non stop, kan Max Payne 3 anbefales!
"I wouldn't know right from wrong if one of them was helping the poor and the other was banging my sister"
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
#13391 Batsy 13 år siden
GLÆD DIG!
#13392 elwood 13 år siden
Jeg vil nu gerne se Rocksteady også prøve kræfter med en hel anden type, ligesom Naugthy dog gør med deres kommende The last of us.
Så kan de give batman en lille pause.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13393 elwood 13 år siden
[url=]Gameplay gennemgang af en mission i spillet, på forskellige måder[/url]
#13394 Popeye 13 år siden
Husker de at betale royalities til Naughty Dog ?
#13395 Zombi 13 år siden
Som der var en der skrev inde på et andet forum: "Da Uncharted først kom ud kaldte alle det for Nathan Croft og nu kalder alle Tomb Raider for Lady Drake"
It's a neverending story man ;)
#13396 elwood 13 år siden
Tomb Raider kom nu altså først, kan godt være deres første spil ikke ligner Uncharted (det første Tomb Raider er hel tilbage fra 1996, og dengang da det kom ud var det med til og deffinere en hel ny genre, eller ahh snare Sub genre om man vil den her exsploration adventure game) men formlen var de med til og starte, at naugthy dog så har perfected det senere hen er så en anden ting.
Naugthy Dog har været inspireret af dem, herefter har folkene bag Tomb Raider blevet inspireret af Naugthy Dog det er sådan det er i den her branche. Så spørgsmålet er snare om de begge to betaler til hinanden, hvis du vil sætte det op på den måde 8-)
Det lidt det samme som med Mario 64 der var med til og deffinere en del ting for 3D platform genren blandt andet det frie kamerar.
Der er mange ting i dag, som vi måske ikke ville ha haft, hvis ikke nogen havde taget det første skridt.
#13395 hehe ja 8-)
#13397 Batsy 13 år siden
#13398 elwood 13 år siden
#13399 Batsy 13 år siden
#13400 TP-DK 13 år siden
Har lige fået gennemført Max Payne 3 i dag, og selvom jeg fandt det ret svært i starten (måske fordi jeg valgte hard :P) så synes jeg faktisk det er ret fedt.
Man skal lige vænne sig til de Tony Scott inspirerede filmsekvenser (tænk Man on Fire og Domino), men efter det bliver man også suget ind i spillet, som især skyldes det fantastiske stemmeskuespil og geniale dialog.
Der er så mange reference til andre spil og film i dialogen, og Max Payne fyrer jo flere one-liners af end John McClane. Der er også et tidspunkt i spillet hvor der bliver fremhævet en klassisk spil-kliche:
Efter man kommer hen til ens kollega der står ved en elevator og venter på man trykker på knappen, siger Max Payne "So what am I, the button pusher?". Og senere hen i spillet når man igen skal trykke på en knap "I'm getting good at this" :D
Og som i alle andre Rockstar spil er soundtracket helt igennem fantastisk.
Hvis i får lyst til et spil hvor man skal skyde bad guys non stop, kan Max Payne 3 anbefales!
"I wouldn't know right from wrong if one of them was helping the poor and the other was banging my sister"