Jeg har faktisk overvejet at blive plus medlem. De spil der bliver tilbudt er det således at kun kan spille dem i en begrænset periode og så virker de ikke længere eller kan man spille dem så længe man er plus medlem.
De kan spilles så længe du er plus medlem, du skal bare ha haft dem hentet mens de blir tilbudt, herefter kan du slette og downloade dem igen, men de begynder på et tidspunkt og fjerne nogen af dem fra listen, men hvis du inden da har haft dem downloadet og slettet igen, kan du hente dem igen uden problem, via. din download history så vidt jeg forstår det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Spillede du nogensinde den nye bane i Deus Ex HR, elwood? Har stadigvæk aldrig fået købt den... egentlig besynderligt, for jeg var ret vild med spillet.
Nope jeg kom faktisk ikke til det, har kun spillet selve spillet, og ikke udvidelserne, men hvad vigtigere er, jeg har hentet det nye Motorstorm også, så nu kan jeg få det prøvet ved lejlighed også 8-)
Der er så mange spil så man kommer lidt til og "glemme" og spille visse ting.
Jeg fik lige startet på Arkham City igår igen efter jeg havde hørt podcastne med Paul Dini (forfatteren bag spillets historie) Mark Hamill (The one and only, and best!) Tara Strong (Harley Quuinn, hun har overtaget opgaven efter Arleen Sorkin) Det intro level til spillet er så fedt, med Bruce Wayne der bare gir bøllebank.
Og så det voicecast damm! tror jeg skal starte på Batman TAS igen en af dagene 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
" Are you gonna be a good boy, and give up nicely?"
Har lige genmenført dawngaurd DLC til skyrim, og synes egentlig det ganske sjovt DLC, fin historie, og Serana er klart min favorit af alle skyrim karaktererne sammen med Partharax tror jeg han hed. Crossbows våbnet er ret fedt, og man føler virkelig det et kraftfuldt våben, og så ikke mindst at få en armored troll med sig, se det fedt!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#13641 Muldgraver 13 år siden
Jeg har kun prøvet en del af demoen, men den var temmelig stemningsfuld...
#13642 elwood 13 år siden
[url=]Rise[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13643 elwood 13 år siden
#13644 DarkLight 13 år siden
Derudover burde man checke "Rainbow Moon" ud:
#13645 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#13646 elwood 13 år siden
#13647 The Insider 13 år siden
#13648 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Med de nye tiltag de har lavet, så må man sige man får rigtig meget for pengene.
#13649 elwood 13 år siden
Nope jeg kom faktisk ikke til det, har kun spillet selve spillet, og ikke udvidelserne, men hvad vigtigere er, jeg har hentet det nye Motorstorm også, så nu kan jeg få det prøvet ved lejlighed også 8-)
Der er så mange spil så man kommer lidt til og "glemme" og spille visse ting.
Jeg fik lige startet på Arkham City igår igen efter jeg havde hørt podcastne med Paul Dini (forfatteren bag spillets historie) Mark Hamill (The one and only, and best!) Tara Strong (Harley Quuinn, hun har overtaget opgaven efter Arleen Sorkin) Det intro level til spillet er så fedt, med Bruce Wayne der bare gir bøllebank.
Og så det voicecast damm! tror jeg skal starte på Batman TAS igen en af dagene 8-)
#13650 Batsy 13 år siden
Har lige genmenført dawngaurd DLC til skyrim, og synes egentlig det ganske sjovt DLC, fin historie, og Serana er klart min favorit af alle skyrim karaktererne sammen med Partharax tror jeg han hed. Crossbows våbnet er ret fedt, og man føler virkelig det et kraftfuldt våben, og så ikke mindst at få en armored troll med sig, se det fedt!