Gravatar

#13651 DarkLight 13 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13652 The Insider 13 år siden

#13650, min favoritkarakter i Skyrim-universet.

Er der derudover nogen, der ved, hvornår Skyrim-udvidelsen kommer til PS3?
War. War never changes.
Gravatar

#13653 Batsy 13 år siden

The Insider (13652) skrev:
#13650, min favoritkarakter i Skyrim-universet.

Er der derudover nogen, der ved, hvornår Skyrim-udvidelsen kommer til PS3?

hahaha :D, hvorfor har jeg ikke mødt ham i nu!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13654 Zombi 13 år siden

Endnu! Det staves E-N-D-N-U for pokker!
Gravatar

#13655 Batsy 13 år siden

Zombi (13654) skrev:
Endnu! Det staves E-N-D-N-U for pokker!

Jaja...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13656 colocho 13 år siden

@ Insider - Tror ikke Bethesda har meldt noget ud endnu, men rygtemøllen siger en måneds tid.. Men, med fortiden i mente (Fallout), så vil jeg skyde på alt fra en måned til et halvt år.. :-(
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13657 Muldgraver 13 år siden

elwood (13649) skrev:
Jeg fik lige startet på Arkham City igår igen efter jeg havde hørt podcastne med Paul Dini (forfatteren bag spillets historie) Mark Hamill (The one and only, and best!) Tara Strong (Harley Quuinn, hun har overtaget opgaven efter Arleen Sorkin) Det intro level til spillet er så fedt, med Bruce Wayne der bare gir bøllebank.

Hvilke podcast er det?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#13658 elwood 13 år siden

Smodcast Kevin Smiths nye show: Batman on fatman her snakkes der alt omkring Batman, her i starten er det mest Batman TAS. Så det handler ike om spillene, selv om det blir nævnt, men mere om selve Batman universet.

Den handler mest om personernes vej fra barn af til de endte med og ha noget med Batman og gøre.

Paul Dini's er fedt fordi han virkelig går i detaljerne han blir f.eks. ekstrem rørt da emnet blir Heart of Ice, som var intro afsnittet i Batman TAS til Mr. Freeze.

Mark Hamill's er godt fordi igen får vi hele historien, og hans syn på The Joker, samt hvordan han endte med og få ham, han fortæller meget om voice over branchen.

Tara Strong's er simpelthen blot hylemorsomt, fordi hun laver så mange stemmer, den kvinde har jo været med i næsten alt animation.

Og den sidste nyeste er Arleen Sorkin, et ganske sødt interview, hvor vi høre om hendes Soap Operar dage, og mødet med Paul Dini sener hen, og hvordan hun inspirede og lagde stemme til Harley Quiin.

Kevin Smith's Batman on fatman
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13659 The Insider 13 år siden

#13656, cool, tak for update! En måned ville være nice! Men ja, næppe realistisk desværre :-(
War. War never changes.
Gravatar

#13660 colocho 13 år siden

#13659 - Var så lidt :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: