Gravatar

#13731 JannikAnd 13 år siden

MoH (13730) skrev:
GameStop (I Odense i hvert fald) Har det sidste stykke tid kørt med tilbud på nogle controllere.
Tak, det må jeg tjekke!
Gravatar

#13732 Verbal 13 år siden

Er der nogen der har prøvet Max Payne 3? Hvordan er det i forhold til dens forgængere. Er godt klar over at der er flere cutscenes og at de er gået væk fra noir-stilen. Men hvad med gameplayet?
And like that... he's gone.
Gravatar

#13733 The Insider 13 år siden

Jeg købte det, da det udkom, men har slet ikke fået det prøvet endnu... Skal nok melde tilbage, når plomberingen er røget!
War. War never changes.
Gravatar

#13734 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg har prøvet det kort, og der er sateme fart over feltet. Det første jeg bemærkede var, at det faktisk var forholdsvist svært allerede på normal.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13735 The Insider 13 år siden

Ved ikke om de er blevet postet herinde før, men her er nogle VIRKELIG fede plakater til en række fake spilfilmatiseringer: http://geektyrant.com/news/2012/7/31/cool-fan-made...
War. War never changes.
Gravatar

#13736 elwood 13 år siden

Her kommer mini review, et af punkterne vil nok overraske lidt.

Fedt spil er vild med den hel igennem groteske detalje når man skyder folk, hvordan blodet blot sprøjter ud, og når man har nedlagt den sidste fjende i en sektion, kan man blot holde skydeknappen nede, hvorefter Max blir ved med og skyde på den nu døde fjende.

Film noir stilen er de nu ikke gået hel væk fra, de benytter sig blot af tingene på en lidt anden måde, med mellem sekvenser der leder tankerne hen på Man on fire og ja Domino, med hvor det hele er meget stiliseret, med teksten der dukker op for at fremhæve enkelte punkter ved det Max lige har sagt.

Max er lidt mere globetrotting heri, og det er ikke kun New York, selv om vi da også "besøger" den del undervejs.

Animation er det som imponere mig mest, det er Euophoria som også var den de brugte i GTA IV til alt animationen, du ser hvordan Max skifter vægten på sine fødder, hvis man løber en vej og stopper op, og skifter retning skifter han ikke lige med det samme, han skal lige nu og sætte farten lidt ned ligesom i virkeligheden, når han samler våben op, har han ikke sin magiske back pack mere, men pistol seler til håndvåbne, og hvis han samler en shotgun op, holder han den med den ene hånd, mens han bruger sin pistol med det anden, så du kan ikke blot gå og samle alt op, du skifter løbene.

Jeg var ret vld med det må jeg indrømme, også selv om vi ikke får nogen dream sekvens som i 1'eren, Baseball bat boy er dog tilbage men denne gang i TV, og så man er i Sau Paulo kan man tænde tv'et og se de mærkeligste reklamer om alt fra easy money til plastik operationer.

Max har konstant en monolog igang om alt stortset, og det er her jeg synes det tager lidt overhånd, det er fedt når han gør det mange af stederne, men det virker som om han næsten bare skal beskrive alt, på den her film noirske måde hele tiden, det sjældent han stopper, og det er altså ike alt det han siger som lyder fedt, der er meget som gør, men ikke alt.

Spillede det i øvrigt på Pc, hvor det kørte uden problemer.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13737 elwood 13 år siden

The Insider (13735) skrev:
Ved ikke om de er blevet postet herinde før, men her er nogle VIRKELIG fede plakater til en række fake spilfilmatiseringer: http://geektyrant.com/news/2012/7/31/cool-fan-made...

Suk den førse er jo enhver UNcharted fans våde drøm, men jeg tror bare ikke han vil blive valgt, hvis det sku gå hen og lykkedes med den film, han er med i Castle nu her, og før Firefly, Serenity, Dr. Horribles singalong blog, samt lidt små roller hist og her, men tror bare ikke han vil blive valgt, hvis det var.
Gravatar

#13738 Ericmase 13 år siden

The Insider (13735) skrev:

BioShock og Portal 2 FTW!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13739 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Nu så jeg lige noget reklame for Playstation Home og jeg har altid tænkt på hvad pokker det kan bruges til.

Er der nogle der lige kan fortælle mig hvad pokker det samt Life skal bruges til ?

Jeg har læst om det, men kan stadigvæk ikke lige se hvad man skal bruge det til. Det ligner mest af alt bare fyld.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13740 elwood 13 år siden

Sony laver lidt events og andet derinde, det personlig ikke noget jeg rigtig bruger, jeg tror Darklight på et tidspunkt forsøgte og skabe lidt liv derinde ved og lave en filmz gruppe, men ja nej Home er vidst ikke rigtig noget folk bruger.

Second world med bedre grafik er min beskrivelse 8-)

PS+ derimod.

Skriv ny kommentar: