#13740 Ok så er det som jeg forventede det. Det virker lidt som noget ala Sims. Jeg har bare gået og tænkt på hvad man lige skulle bruge det til.
PS+ er jeg lige håbet på og det er til gengæld noget værd. Det eneste jeg savner lidt er at deres store bliver mere overskuelig. Indholdet er til gengæld godt.
Og så det at alle de nye patches, systemopdateringer og demoer altid er opdateret er også rart.
Not good, Paul Dini skal ikke skrive historien til Rocksteadys nye Batman spil, men hvorfor blir de egentlig også ved, de må da gerne snart prøve noget nyt også.
Not good, Paul Dini skal ikke skrive historien til Rocksteadys nye Batman spil, men hvorfor blir de egentlig også ved, de må da gerne snart prøve noget nyt også.
Ov, men nok fordi der mange penge i det jo? Det er mit svar, haaber dog ikke de gor det for pengenes skyld! Men er de ikke igang med GTA 5 ogsaa? Der jo os allerhelveds mange penge i dens serie! Oh well, haaber ikke det undergangen at Dini ikke er med, der jo ogsaa andre gode batman historiker 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Egentlig ikke, synes det sluttede ganske fint, skjult radio besked eller ej, jeg vil heller se noget nyt fra dem, og så give Batman tingene lidt pause.
Men jeg kan håbe på de så blot gør som Naugthy Dog og laver 3, og herefter går de så over til noget andet (selv om ja 4'eren er i støbeske'en no doubt)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13741 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
PS+ er jeg lige håbet på og det er til gengæld noget værd. Det eneste jeg savner lidt er at deres store bliver mere overskuelig. Indholdet er til gengæld godt.
Og så det at alle de nye patches, systemopdateringer og demoer altid er opdateret er også rart.
#13742 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13743 elwood 13 år siden
Epsilon, var en meget religiøs radio station i GTA San Andreas
[url=]Og nyt fra AC 3, hvor de fortæller og viser lidt, hvad dere engine kan, amazing![/url]
Can't freaking wait!
#13744 elwood 13 år siden
Hvordan er det nu man staver til LAG, hehe men umiddelbart ser det sku ganske morsomt ud 8-)
#13745 elwood 13 år siden
Paul Dini not onboard for the next Batman game
#13746 elwood 13 år siden
#13747 Batsy 13 år siden
Ov, men nok fordi der mange penge i det jo? Det er mit svar, haaber dog ikke de gor det for pengenes skyld! Men er de ikke igang med GTA 5 ogsaa? Der jo os allerhelveds mange penge i dens serie!
Oh well, haaber ikke det undergangen at Dini ikke er med, der jo ogsaa andre gode batman historiker 8)
#13748 elwood 13 år siden
To vidt forskellige spiludvikler.
Og self. gør de da for pengenes skyld det jo et job, den måde de tjener penge på silly 8-)
At de gør det fordi de kan li det er også en anden god grund, men pengene har da en del og sige.
Jeg vil bare gerne se, hvad Rocksteady ellers kan udover og være kendt som Batman spil udviklerne.
#13749 Batsy 13 år siden
Jeg vil nu gerne se et spil mere, for det var jo saa mange easter eggs i 2éren at man ligefrem savler efter en forsættelse!
#13750 elwood 13 år siden
Men jeg kan håbe på de så blot gør som Naugthy Dog og laver 3, og herefter går de så over til noget andet (selv om ja 4'eren er i støbeske'en no doubt)