Egentlig ikke, synes det sluttede ganske fint, skjult radio besked eller ej, jeg vil heller se noget nyt fra dem, og så give Batman tingene lidt pause.
Men jeg kan håbe på de så blot gør som Naugthy Dog og laver 3, og herefter går de så over til noget andet (selv om ja 4'eren er i støbeske'en no doubt)
Naa, synes nu ellers Hutch(tror jeg han heddder) og Scarecrow, killer croc lagde op til en 3ére 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#13736: Jeg takker for informationen omkring Max Payne 3.
elwood (13746) skrev:
Hitman Absolutions Sniper Challenge er faktisk ganske munter, første preorder bonus i lang tid der faktisk er noget ved 8-)
Ja, det er helt sikkert underholdende. Spiller det på PS3, men som gammel PC-gamer savner jeg egentlig ret meget min mus, og tror egentlig jeg ville kunne score en højere score på PC'en end på PS3.
Går og tænker på at købe mig en stationær computer. Det behøver ikke at være en super pc den skal bare kunne trække lidt forskellige spil og sådan. Nogen som kan anbefale en/flere da jeg slet ikke har forstand på sådan noget?
Jeg skal lige høre jeg om en ting i Skyrim, som jeg aldrig har fået gennemført endnu. Slutter spillet når man har gennemført hovedhistorien ligesom i Fallout 3? eller kan man spille videre og gennemføre nogle af de sidequest som man endnu ikke har gennemført? og det er til PS3 hvis det har nogen forskel :)
#13751 Batsy 13 år siden
Naa, synes nu ellers Hutch(tror jeg han heddder) og Scarecrow, killer croc lagde op til en 3ére 8)
#13752 misuma 13 år siden
Søøøvn!
#13753 Verbal 13 år siden
Ja, det er helt sikkert underholdende. Spiller det på PS3, men som gammel PC-gamer savner jeg egentlig ret meget min mus, og tror egentlig jeg ville kunne score en højere score på PC'en end på PS3.
#13754 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13755 MoH 13 år siden
#13756 MuManden 13 år siden
Slutter spillet når man har gennemført hovedhistorien ligesom i Fallout 3? eller kan man spille videre og gennemføre nogle af de sidequest som man endnu ikke har gennemført?
og det er til PS3 hvis det har nogen forskel :)
#13757 colocho 13 år siden
#13758 MuManden 13 år siden
Takker...
#13759 colocho 13 år siden
#13760 elwood 13 år siden
Spændt på og se noget mere reel gameplay fra det, men det visuelle det sidder i skabet må man sige.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"