Gravatar

#13751 Batsy 13 år siden

elwood (13750) skrev:
Egentlig ikke, synes det sluttede ganske fint, skjult radio besked eller ej, jeg vil heller se noget nyt fra dem, og så give Batman tingene lidt pause.

Men jeg kan håbe på de så blot gør som Naugthy Dog og laver 3, og herefter går de så over til noget andet (selv om ja 4'eren er i støbeske'en no doubt)

Naa, synes nu ellers Hutch(tror jeg han heddder) og Scarecrow, killer croc lagde op til en 3ére 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13752 misuma 13 år siden

Det var dog et satans tidspunkt jeg vælger at blive +medlem igen og hente Deadspace 2.

Søøøvn!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#13753 Verbal 13 år siden

#13736: Jeg takker for informationen omkring Max Payne 3.

elwood (13746) skrev:
Hitman Absolutions Sniper Challenge er faktisk ganske munter, første preorder bonus i lang tid der faktisk er noget ved 8-)

Ja, det er helt sikkert underholdende. Spiller det på PS3, men som gammel PC-gamer savner jeg egentlig ret meget min mus, og tror egentlig jeg ville kunne score en højere score på PC'en end på PS3.
And like that... he's gone.
Gravatar

#13754 elwood 13 år siden

Spiller det skam også på min pc 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13755 MoH 13 år siden

Går og tænker på at købe mig en stationær computer. Det behøver ikke at være en super pc den skal bare kunne trække lidt forskellige spil og sådan. Nogen som kan anbefale en/flere da jeg slet ikke har forstand på sådan noget?
Gravatar

#13756 MuManden 13 år siden

Jeg skal lige høre jeg om en ting i Skyrim, som jeg aldrig har fået gennemført endnu.
Slutter spillet når man har gennemført hovedhistorien ligesom i Fallout 3? eller kan man spille videre og gennemføre nogle af de sidequest som man endnu ikke har gennemført?
og det er til PS3 hvis det har nogen forskel :)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13757 colocho 13 år siden

Spillet stopper ikke.. Faktisk anbefaler Bethesda at man gennemfører main quest'en omkring level 25, da det ellers bliver for nemt :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13758 MuManden 13 år siden

Ahh lækkert, mener dog jeg er omkring level 35-40, men gennemfører det skal jeg sgu snart :)
Takker...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13759 colocho 13 år siden

Var så lidt :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13760 elwood 13 år siden

[url=]Star Wars 1313 ser sku fantastisk ud[/url]

Spændt på og se noget mere reel gameplay fra det, men det visuelle det sidder i skabet må man sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: