Gravatar

#13861 JannikAnd 13 år siden

Jeg tvivler også på, at vi får se Kojima i instruktørstolen igen på en MGS-titel. Forhåbentlig var "Peace Walker" (som jeg er i færd med at spille) hans sidste 'take' i universet, og han kan begynde at fokusere på noget andet. Hans navn har dog en kæmpe værdi, og derfor vil Konami formentlig "overtale" ham til at producere og eventuelt skrive flere MGS'ere fremover.
Gravatar

#13862 mr gaijin 13 år siden

Opa Quantic Style!
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#13863 JannikAnd 13 år siden

Ortopædisk Privathospital Aarhus?
Gravatar

#13864 mr gaijin 13 år siden

Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#13865 elwood 13 år siden

Mener at han en del gange er blevet citeret for at han ønsker at andre overtager stolen, og han vil blot være med fra sidelinien, men ja hans navn er et stort brand i sig selv.

Så jep håber på han stadigvæk pusler med ide'erne til en ny kommende IP.

Men jeg vil da også se frem til det nye Metal Gear, mere end det nye med Raiden som Platinum games styre nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13866 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har netop (i onsdags) fået færdiggjort Mass Effect 2. Jaja, jeg er langt bagud, men der har s'gu ikke været så meget tid! Til gengæld ved jeg da nu, at jeg i hvert fald skal i gang med 3'eren på et tidspunkt, hvor jeg lige falder over det til billige penge.

Torsdag gik jeg så i gang med at prøve inFAMOUS 2 (ja ja, stadig bagud). Jeg blev meget overrasket over 1'eren, så jeg glædede mig meget til at prøve 2'eren. Umiddelbart virker det til at være ret meget bare mere af det samme, men det skal dog ikke stoppe mig fra at spille videre. Den første "nye" power, hvor man kan kaste med biler og den slags, er ganske glimragende fun at rende rundt og lege med - også selvom jeg ret hurtigt blev træt af de nye "monstre", man er oppe imod.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13867 JannikAnd 13 år siden

HonoDelLoce (13866) skrev:
Jeg har netop (i onsdags) fået færdiggjort Mass Effect 2. Jaja, jeg er langt bagud, men der har s'gu ikke været så meget tid! Til gengæld ved jeg da nu, at jeg i hvert fald skal i gang med 3'eren på et tidspunkt, hvor jeg lige falder over det til billige penge.

Bedste spil nogensinde, right? :) Hvordan gik det med holdet? Romancer? Overlevede alle?
Gravatar

#13868 Ericmase 13 år siden

JannikAnd (13867) skrev:

Bedste spil nogensinde, right? :)

BioShock FTW!

;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13869 Neranders 13 år siden

Ericmase (13868) skrev:
JannikAnd (13867) skrev:

Bedste spil nogensinde, right? :)

Mass Effect 1, 2 og 3 FTW!

;)

You stand corrected my good sir. ;)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#13870 frankdrebin 13 år siden

JannikAnd (13867) skrev:
Bedste spil nogensinde, right? :).....

Goldeneye 64

Skriv ny kommentar: