Bedste spil nogensinde, right? :) Hvordan gik det med holdet? Romancer? Overlevede alle?
Det var i hvert fald meget godt ;-)
Jeg fik banget Miranda, men mistede desværre Jack, da jeg sendte hende med nogle overlevende Crew-members tilbage mod skibet. Jeg tror måske det var fordi jeg mistede hendes loyalitet efter infighten med Miranda (havde ikke høj nok paragon, og da jeg havde brugt en del tid på at bejle til Miranda var der jo reelt set kun en vej at gå i det skænderi ;-) )
Heldigvis nåede jeg højere i Paragon inden infighten mellem Tali og Legion, så alle var loyale til sidst - udover Jack :-)
I øvrigt valgte jeg at sprænge lortet til sidst - en fin lille stick-it-to-the-man-oplevelse :-D
Og så tror jeg, at jeg fik klaret alle side-missions. Med mindre jeg har overset en NPC-mission på en af de forskellige hubs :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg fik banget Miranda, men mistede desværre Jack, da jeg sendte hende med nogle overlevende Crew-members tilbage mod skibet. Jeg tror måske det var fordi jeg mistede hendes loyalitet efter infighten med Miranda (havde ikke høj nok paragon, og da jeg havde brugt en del tid på at bejle til Miranda var der jo reelt set kun en vej at gå i det skænderi ;-) )
Heldigvis nåede jeg højere i Paragon inden infighten mellem Tali og Legion, så alle var loyale til sidst - udover Jack :-)
I øvrigt valgte jeg at sprænge lortet til sidst - en fin lille stick-it-to-the-man-oplevelse :-D
Og så tror jeg, at jeg fik klaret alle side-missions. Med mindre jeg har overset en NPC-mission på en af de forskellige hubs :-)
Awesome! Næsten omvendt af min gennemspilning: jeg bangede Jack, blev uvenner med Miranda, havde romance med Tali - som jeg så mistede under suicide mission, og jeg valgte at bevare stedet til forskning.
Fantastisk spil hele vejen igennem. Men især den sidste time er helt unik! Fedt at du kunne li' det!
Det er i hvertfald godt! Jeg gennemspillede det selv for tredje gang i sidste uge (første gang på PS3). Mit eneste problem med det er den latterlige sidste boss fight, og at spillet ganske enkelt er for let - selv på Survivor uden Vita Chambers. Jeg brugte vel 10-11 timer på at få Platinum Trophy...
------------------
God of War: Ascension har fået officiel release dato: 13. marts. Damn! Første kvartal bliver en hård periode.
BioShock var grunden til, at jeg i sin tid købte en 360'er (min PC var flere år forældet), men jeg blev temmelig skuffet. 4 ud af 6 herfra. Et hæderligt spil, men det føles bare som et mere simpelt, lineært og dumbed-down remake af System Shock 2 - historien har endda praktisk talt alle de samme twists. Selvfølgelig er begge spil lavet af Ken Levine, men jeg havde forventet mig et spil, der overgik System Shock 2, ikke et, som bare forsøgte at efterligne det. Drømte forleden, at System Shock 3 var gået i produktion. Har aldrig før været så trist, som da jeg vågnede.
Jeg var til PanVision Playground i går. Det var godt nok en skuffende omgang i forhold til sidste år. Ingen drinksbilletter gjorde at festen aldrig begyndte... heldigvis kunne man bare sige, at man var fra EA, og uden at tjekke det, så fik man gratis drinks og øl.. hehe.
Assassins Creed 3 ser fænomenalt ud. Jeg har ikke spillet Brotherhood eller Revelations, men jeg skal helt klart spille det her. WiiU-controlleren føles dejlig let, og konceptet med en skærm ved hånden samtidig med fjernsynet fungerer glimrende, men for satan hvor er ZombiU et svært spil. Det nye Aliens-spil virker desuden også ganske fedt. Mere skuffende var Far Cry 3 og Crysis 3, men det er heller ikke min genre, og måske vinder det ind på en, når man kan fordybe sig lidt mere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#13871 HonoDelLoce 13 år siden
Det var i hvert fald meget godt ;-)
#13872 JannikAnd 13 år siden
Fantastisk spil hele vejen igennem. Men især den sidste time er helt unik! Fedt at du kunne li' det!
#13873 JannikAnd 13 år siden
------------------
God of War: Ascension har fået officiel release dato: 13. marts. Damn! Første kvartal bliver en hård periode.
#13874 The Insider 13 år siden
#13875 elwood 13 år siden
I wanted orange, it gave me Lemon-Lime
Ohh Gunther og din herlige konspirations teori om the Vending machine man 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13876 Muldgraver 13 år siden
#13877 Lord Beef Jerky 13 år siden
Assassins Creed 3 ser fænomenalt ud. Jeg har ikke spillet Brotherhood eller Revelations, men jeg skal helt klart spille det her. WiiU-controlleren føles dejlig let, og konceptet med en skærm ved hånden samtidig med fjernsynet fungerer glimrende, men for satan hvor er ZombiU et svært spil. Det nye Aliens-spil virker desuden også ganske fedt. Mere skuffende var Far Cry 3 og Crysis 3, men det er heller ikke min genre, og måske vinder det ind på en, når man kan fordybe sig lidt mere.
#13878 Høegh 13 år siden
"Shadow of the Colussus"
"Secret of Monkey Island 1"
"Baldurs Gate 2"
"Journey"
"ICO"
"Flower"
#13879 JannikAnd 13 år siden
#13880 The Insider 13 år siden