Gravatar

#13881 JannikAnd 13 år siden

The Insider (13880) skrev:
Okay okay, så har jeg fået bestilt ICO / Shadow HD-collection :-)
Lyder fornuftigt nok. Begge spil er forrygende, men ICO kæmper i højere grad med tidens tand end Shadow of the Colussus, der i min optik var sidste generations bedste spil. Og så er de faktisk de eneste to spil, hvor 3D har fungeret...
Gravatar

#13882 Høegh 13 år siden

JannikAnd (13879) skrev:
Høegh (13878) skrev:
Vi er så småt ved at bevæge os ind på best-game-evaaarrrr-området, so here goes:

"Shadow of the Colussus"
"Secret of Monkey Island 1"
"Baldurs Gate 2"
"Journey"
"ICO"
"Flower"
Det gør denne tråd, hver gang jeg ytrer min kærlighed til Mass Effect 2. Fed liste, du - især Team ICO og ThatGameCompany titlerne :)

Med til listen bør næsten også, for god ordens skyld, nævnes at jeg ikke har spillet Mass Effect serien endnu.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13883 JannikAnd 13 år siden

Høegh (13882) skrev:

Med til listen bør næsten også, for god ordens skyld, nævnes at jeg ikke har spillet Mass Effect serien endnu.
Du flirter med min ignore-funktion :)
Gravatar

#13884 Høegh 13 år siden

The Insider (13880) skrev:
Okay okay, så har jeg fået bestilt ICO / Shadow HD-collection :-)

De kan begge varmt anbefales. Start evt. ud med Shadow of the Colussus - Og spil så Ico efterfølgende.
SotC er umiddelbart et lidt lettere spil (end Ico) at komme igang med - Og fungerer som en god introduktion til Team Ico's særprægede og smukke univers.

Gravatar

#13885 Høegh 13 år siden

JannikAnd (13883) skrev:
Du flirter med min ignore-funktion :)

Haha!
Både 1'eren og 2'eren er faktisk købt til min PC. Men den (PC'en) trækker dem desværre ikke helt så godt, så jeg er ikke kommet igang med dem endnu. Men det er skam planen.

Gravatar

#13886 The Insider 13 år siden

Jeg købte faktisk PS2 udgaven af Shadow for et par år siden, da min PS3 er bagud-kompatibel, men fik kun spillet det en time eller to. Jeg blev ikke rigtig hooked, men jeg vil bestemt give det endnu en ordentlig chance!
War. War never changes.
Gravatar

#13887 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Unge mennesker.. pfft!

Nogle af de bedste spil EEEVAAAAH! (i tilfældig rækkefølge)

Day of the Tentacle
Syndicate
Mega Lo Mania
Pirates!
Defender of the Crown
Dune
Dune II
UFO: Enemy Unknown
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
Command & Conquer: Red Alert II
Action Quake II
Star Wars: TIE Fighter
Battlefield 1942
Star Wars: Knights of the Old Republic
Age of Empires II
SSX Tricky
MarioKart

Nyere spil:
StarCraft II
Terraria - det eneste spil på min Steam-konto, jeg har spillet tæt på 200 timer.
Gravatar

#13888 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiiiice
War. War never changes.
Gravatar

#13889 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Pirates! har jeg dælme spillet meget. Jeg havde endda den udgave hvor der fulgte kort med. Det var ret spøjst at sidde der med et kæmpe kort for at finde vej, men samtidig også noget nostalgisk over det.

Jeg var så ikke gammel nok til at forstå landene og det politiske spil. Det var mest gameplayet der fangede mig. I øvrigt Amiga versionen jeg spillede.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13890 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Pirates! findes i en glimrende udgave til iPad. :)

Skriv ny kommentar: