Gravatar

#13891 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

#13889 Jeps jeg kender godt til de nyere versioner :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13892 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Gotham City Imposters er nu free to play på Steam. Hvis man ikke kender spillet i forvejen, er det en FPS med Batman-tema.

Det er ikke ligefrem seriøst, men ligesom fx. Team Fortress, er det et sjovt og ligefrem spil, man kan hoppe hurtigt ind i og hvor man åbner våben, kostumer o.s.v. undervejs, så man kan komme til at se ret fjollet ud.
Gravatar

#13893 MuManden 13 år siden

Nogen der har prøvet Dead Island?
Er det noget værd?

Kan nemlig købes for en hund i Elgiganten.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13894 MMB 13 år siden

Jeg har Dead Island. Jeg opgav ret hurtigt det spil, må jeg indrømme. Det fangede mig ikke, og det er desværre ikke rigtig så nervepirrende som et zombiespil bør være (Left 4 Dead fx). Jeg skal dog indrømme, at jeg nok ikke har givet spillet en ordentlig chance.
Gravatar

#13895 Zombi 13 år siden

The Walking Dead spillet af Telltale er det eneste Zombiespil man behøver lige nu. De to første episoder er udkommet og episode tre er lige rundt om hjørnet, så hvad pokker venter I på?

Gameplay mæssigt mener det en del mere om Heavy Rain i den forstand, at man konstant tager store eller små valg der løbende ændre handlingen, samt hvem der lever og dør. Hver episode er omkring 2 timer lang, så det er heller ikke fordi det er voldsomt tidskrævende eller voldsomt dyrt for den sags skyld, specielt ikke hvis man køber et Season Pass så får du automatisk adgang til alle episoderne som de udkommer, for lidt under 200 kr. mener jeg det er.
Gravatar

#13896 MuManden 13 år siden

#13894 - Hva med et spil som Dead Rising 2, minder det om det? For det er jo heller ikke rigtig så nervepirrende et spil.

Har også overvejet The Walking Dead, men venter nok til alle episoder er udkommet :)
Tror faktisk jeg så det på tilbud i PSN, hvis man er +kunde til 100-150, hvis ikke jeg husker helt forkert.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#13897 elwood 13 år siden

Jeg undgår altid de her best game evar ting, fordi jeg har mange spil jeg virkelig godt kan li, inde for de forskellige genre, grunden til jeg nævnte Deus Ex er mere på grund af den evige "strid" Johan og jeg har omkring hvad som er bedst SS2 eller DE.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13898 Ericmase 13 år siden

MuManden (13893) skrev:
Er det noget værd?

Ligesom Foeller opgav jeg det også en del hurtigt (har dog ikke prøvet Left 4 Dead). Det eneste spil jeg rigtig godt kan lide hvor der er zombier er klart Black Ops pga. den nærmest hemmelige/gemte historie! :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13899 DarkLight 13 år siden

Ericmase (13898) skrev:
MuManden (13893) skrev:
Er det noget værd?

Ligesom Foeller opgav jeg det også en del hurtigt (har dog ikke prøvet Left 4 Dead). Det eneste spil jeg rigtig godt kan lide hvor der er zombier er klart Black Ops pga. den nærmest hemmelige/gemte historie! :-)

Hvis du kan finde nogle at spille med, er det bestemt det værd. Jeg har spillet det helt igennem med 2 andre, og det var ganske fremragende.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13900 Lord Beef Jerky 13 år siden

utyske (13887) skrev:
Unge mennesker.. pfft!

Nogle af de bedste spil EEEVAAAAH! (i tilfældig rækkefølge)

Day of the Tentacle
Syndicate
Mega Lo Mania
Pirates!
Defender of the Crown
Dune
Dune II
UFO: Enemy Unknown
Indiana Jones and the Fate of Atlantis
Command & Conquer: Red Alert II
Action Quake II
Star Wars: TIE Fighter
Battlefield 1942
Star Wars: Knights of the Old Republic
Age of Empires II
SSX Tricky
MarioKart

Nyere spil:
StarCraft II
Terraria - det eneste spil på min Steam-konto, jeg har spillet tæt på 200 timer.

Jeg vil så vove påstå at det første Age Of Empires er bedre end 2'eren samt at Maniac Mansion er bedre end Day Of The Tentacle... jeg kan dog ikke se det store i StarCraft II. Derudover er det en fin liste, hvor mange vil gå igen på min liste (Syndicate, Pirates!, Defender Of The Crown og Star Wars: Knights Of The Old Republic er helt sikkert på min liste). Disse vil jeg dog gerne tilføje:

Monkey Island 2 (lige en anelse bedre end 1'eren)
Wings
It Came From The Desert
The Elder Scrolls V - Skyrim
Moonstone
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: