Lang tid siden men efter trailerne så ser man et klip med ham, hvor han siger did you like, jeg får det til og lyde som om det er ingame det er det ikke, det ligesom, et klip hvor han blot på sit gebrokken engelsk spørger om man ku li det.
f.eks. da de lavede det her mix match med assasins creed og metal gear mener jeg det var, der lavede de det. det ikke noget specielt, jeg kom blot til og tænke på det, da jeg så det emd keept you waiting som en typisk weird Kojima ting.
[url=
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Fik gennemført Red Dead Redemption i dag. Så er spørgsmålet, om man skal gå efter de 100% eller hoppe direkte videre til Undead Nightmare i stedet.
Mine oprindelige forbehold blev i øvrigt hurtigt gjort til skamme. Det var ret underholdende. Historien var okay, men dog ikke fantastisk i min bog. Jeg kunne bedst lige nogle af "strangers"-missionerne, der gav et interessant krydderi til spiloplevelsen.
Jeg sad dog og drømte mig tilbage til LucasArts gode, gamle Outlaws. Det var nu en del mere stemningsfyldt - ikke mindst pga. musikken.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13911 JannikAnd 13 år siden
#13912 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13913 elwood 13 år siden
#13914 DarkLight 13 år siden
#13915 elwood 13 år siden
#13916 DarkLight 13 år siden
#13917 elwood 13 år siden
Det var ikke noget han gjorde her.
#13918 DarkLight 13 år siden
#13919 elwood 13 år siden
f.eks. da de lavede det her mix match med assasins creed og metal gear mener jeg det var, der lavede de det. det ikke noget specielt, jeg kom blot til og tænke på det, da jeg så det emd keept you waiting som en typisk weird Kojima ting.
[url=
#13920 Thomsen 13 år siden
Mine oprindelige forbehold blev i øvrigt hurtigt gjort til skamme. Det var ret underholdende. Historien var okay, men dog ikke fantastisk i min bog. Jeg kunne bedst lige nogle af "strangers"-missionerne, der gav et interessant krydderi til spiloplevelsen.
Jeg sad dog og drømte mig tilbage til LucasArts gode, gamle Outlaws. Det var nu en del mere stemningsfyldt - ikke mindst pga. musikken.