Fik gennemført Red Dead Redemption i dag. Så er spørgsmålet, om man skal gå efter de 100% eller hoppe direkte videre til Undead Nightmare i stedet.
Jeg ville gå efter de 100%. Undead Nightmare har slet ikke samme stemning, og man (jeg) blev træt af de konstante horder af zoombies, som der hele tiden kommer.
Men nu var, og er, jeg også meget pjattet med RDR. Noget af det mest underholdende og mest stemningsfulde jeg har spillet, og helt klart det bedste produkt fra Rockstar til dato.
Men nu var, og er, jeg også meget pjattet med RDR. Noget af det mest underholdende og mest stemningsfulde jeg har spillet, og helt klart det bedste produkt fra Rockstar til dato.
Jeg er næsten enig. Jeg vil dog sætte Vice City oppe på samme niveau (sikkert pga. nostalgien for en, der så Miami Vice i 80'erne).
Jeg kiggede lige lidt trailers til L.A. Noire, og det virker blot som GTA i 1940'erne. Er det alt, det kan tilbyde, eller har det ligesom RDR noget mere?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg kiggede lige lidt trailers til L.A. Noire, og det virker blot som GTA i 1940'erne. Er det alt, det kan tilbyde, eller har det ligesom RDR noget mere?
Det er mest på det visuelle, at du finder lighederne. L.A. Noire er ikke sandkasse med valg af missioner som GTA og RDR - det er en stram fortalt thriller, hvor man følger Cole Phelps' karriere som ærlig politimand i en korrupt by. Det er vejen op af rangstien. Spillet fokuserer mest på det investigative (?) på diverse crime scenes og din dygtighed til at fastslå de involveredes udsagn som sande eller falske.
#925 - Så L.A. Noire er mere lineært med scriptede events?
Ja. Det er bygget op som GTA, hvor du kan køre rundt og lave ingenting, hvis det er det du gerne vil, men der er vitterligt stort set intet andet at lave end at følge spillets main story line.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ok. Det lyder jo en smule mere kedeligt end RDR. Jeg kan dog se, at det kan fås billigt, så jeg river det nok med, når jeg har fuldført de 100% i RDR og spillet Undead Nightmare. Jeg er jo trods alt også gammel film noir-fan. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Personligt er jeg mere til L.A. Noire end RDR, men begge er fine spil omend meget forskellige trods den samme opbygning. Du finder stort set intet action i L.A. Noire, der langt mere fokuserer på stemning og selve opklaringsarbejdet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#13921 Zombi 13 år siden
http://www.parsecproductions.net/games/whereami.ht...
#13922 Verbal 13 år siden
Jeg ville gå efter de 100%. Undead Nightmare har slet ikke samme stemning, og man (jeg) blev træt af de konstante horder af zoombies, som der hele tiden kommer.
#13923 Høegh 13 år siden
Pænt !
#13924 Thomsen 13 år siden
Jeg er næsten enig. Jeg vil dog sætte Vice City oppe på samme niveau (sikkert pga. nostalgien for en, der så Miami Vice i 80'erne).
#13925 JannikAnd 13 år siden
#13926 Lord Beef Jerky 13 år siden
#13927 Thomsen 13 år siden
#13928 Lord Beef Jerky 13 år siden
Ja. Det er bygget op som GTA, hvor du kan køre rundt og lave ingenting, hvis det er det du gerne vil, men der er vitterligt stort set intet andet at lave end at følge spillets main story line.
#13929 Thomsen 13 år siden
#13930 Lord Beef Jerky 13 år siden