Gravatar

#13931 Ericmase 13 år siden

Lord Beef Jerky (13926) skrev:
L.A. Noire er et rigtig fint spil. Det anbefales også herfra.

Ekstremt fremragende spil!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13932 elwood 13 år siden

Jeg vil mere kalde det et adventure spil, det synes jeg er en passende betegnelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13933 Thomsen 13 år siden

elwood (13932) skrev:
Jeg vil mere kalde det et adventure spil, det synes jeg er en passende betegnelse.

Se dét lyder straks interessant! Nu bliver jeg helt sikkert nødt til at have det. Jeg er vokset op m LucasArts og grafiske adventure, og det er nok stadigvæk den genre, der står mig nærmest.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13934 elwood 13 år siden

Styringen er som et GTA spil eller ligende, men det er så også der sammenligningerne stopper.

Det har mere tilfældes med adventure genren, netop fordi det er en linær fortælling, og man ja faktisk går rundt og samler beviser og snakker med vidner, som man så skal afgøre om lyver eller ej, og bakke beskyldningerne op med beviser.
Gravatar

#13935 Verbal 13 år siden

Thomsen (13924) skrev:
Jeg er næsten enig. Jeg vil dog sætte Vice City oppe på samme niveau (sikkert pga. nostalgien for en, der så Miami Vice i 80'erne).

Du har fuldstændig ret. Jeg havde helt glemt Vice City, som også har en fantastisk stemning og er i min bog det bedste GTA spil, som helt klart ligger på samme niveau som RDR.
And like that... he's gone.
Gravatar

#13936 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg vil bestemt ikke kalde L.A. Noire et adventurespil, men jeg er også vokset op på Sierra og LucasArts' spil i denne genre, og der er sateme langt fra disse til L.A. Noire.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13937 elwood 13 år siden

Nu siger jeg heller ikke det direkte er et adventure game af den klassiske slags, er skam også vokset op med de spil.

Jeg mener blot at den liniær stil, og måden man går rundt og undersøger objects på osv. minder lidt om Adventure genren.

Det har mere tilfælles med den genre end det har med GTA genren og dens sandbox verden.
Gravatar

#13938 The Insider 13 år siden

Jeg gik pudsigt nok ret hurtigt i stå i L.A. Noire...
Lidt efter man løb rundt igennem den der kirke og fangede ham seriemorderen.
Jeg følte, det var lidt for lineært og ensformigt, men jeg skal helt sikkert færdiggøre det på et tidspunkt. Efter jeg har taget hul på de 1000 andre spil, jeg for længst burde have spillet mig igennem :-)
War. War never changes.
Gravatar

#13939 DarkLight 13 år siden

La Noir var heller ikke mig. Så jeg sælger det gerne :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13940 elwood 13 år siden

Jeg kan godt give dig et forslag til, hvor i din spilrække du skal begynde...

Skriv ny kommentar: