Jeg gik pudsigt nok ret hurtigt i stå i L.A. Noire...
Lidt efter man løb rundt igennem den der kirke og fangede ham seriemorderen.
Jeg følte, det var lidt for lineært og ensformigt, men jeg skal helt sikkert færdiggøre det på et tidspunkt. Efter jeg har taget hul på de 1000 andre spil, jeg for længst burde have spillet mig igennem :-)
Alle sammen svinger mellem bob-bob og rærligt i min bog... utroligt nok har jeg prøvet dem alle, bortset fra en eller to af dem, der i sin tid dukkede op til ps2. Portal-spillene bruger COD-spillene som toiletpapir!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg var ikke så vild med LA Noire, jeg synes det var alt for ensformigt. Den havde nogen fine ideer, men de blev bare ikke udført godt nok, det var meget tilfældig hvilke ting der var beviser og hvilke der ikke var, så for det meste endte det bare med jeg gik rundt og trykkede x hver gang controlleren rystede.
Og der var da ikke noget bedre end efter at have set den ekstrem lange animation hvor han samler noget op, og for tiende gang siger "I don't think this is usefull"....
"You're not usefull!!".
Historien haltede også en del efter min mening, der var ikke rigtig nogen rød tråd, og hovedpersonen kunne lige så godt have været en papfigur.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Arbejde på en hjemmeside for et par venner, så vi har en oversigt over hvad vi har spillet, modtager og sådan. Hvis man har lyst til at kigge på siden: www.pszone.dk
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#13941 The Insider 13 år siden
#13942 Ericmase 13 år siden
Sig ikke at du gik i stå på Portal 1 og 2! ;)
#13943 The Insider 13 år siden
#13944 Lord Beef Jerky 13 år siden
#13945 The Insider 13 år siden
#13946 Lord Beef Jerky 13 år siden
#13947 TP-DK 13 år siden
Og der var da ikke noget bedre end efter at have set den ekstrem lange animation hvor han samler noget op, og for tiende gang siger "I don't think this is usefull"....
"You're not usefull!!".
Historien haltede også en del efter min mening, der var ikke rigtig nogen rød tråd, og hovedpersonen kunne lige så godt have været en papfigur.
#13948 DarkLight 13 år siden
#13949 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#13950 Zombi 13 år siden