Det kan helt klart betale sig. Du kan gemme dine saved games online, den henter selv opdateringer til din PS3 og så kan du tit få nogle gode spil gratis. Jeg er i hvert fald rigtig glad for det.
#13951 Jeg meldte mig ind for ca. 3 måneder siden, hvor de ændrede på deres indhold og indtil videre synes jeg sagtens at det kan betale sig (med mindre man naturligvis har alle spillene i forvejen).
Det går simpelthen ud på at man betaler 375 kroner for et års medlemsskab (i øjeblikket har de 25% rabat) og for det får man hver måned et nyt spil af nyere dato og velanset blandt kritikere. I denne måned er det Red Dead Redemption. De to foregående måneder har det været Dead Space 2 og Deus Ex: Human Revolution.
Derudover er der altid 11 spil til din rådighed, som man kan hente indenfor et vist tidsrum og hvor spillene løbende bliver skiftet ud. Borderlands, Infamous 2 er nogle af de spil der er tilgængelige.
Og så kan man gemme sine saved games online (hvor det i øvrigt bliver opgraderet til 1 gb inden længe).
Så er der også rabat på nogle af titlerne man kan købe i PSN Store.
Til sidst så kan man også selv sætte maskinen til at opdatere patches, trofæer og systemopdateringer. Jeg har for eksempel min til at opdatere hver dag klokken 11, hvilket resulterer i at min PS3 automatisk starter op og opdaterer hvis der er noget der skal opdateres og så automatisk slukker igen.
Godt spil, hvis man altså er en af de fem mennesker på jordkloden, der ikke har prøvet det endnu.
Spillet var populært ja. Men solgte trods alt "kun" 10-11 millioner på tværs af PS3 og 360'eren. Hvilket efterlader noget der minder om 110 millioner konsol-ejere der ikke ejer RDR.
Man skal dog lige være obs, på de ting man mister adgang til, hvis man går hen og ikke er medlem mere en dag, der er også noget som kan læses rundt omkring.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Mener også det er noget med at man kun kan prøve 2 på en måned og så kan man fortsætte spillet der hvor man slap, hvis man køber spillet. Men med de priser de har på PSN (på nyere titler) er det vist ikke noget der kan betale sig.
Fandt i øvrigt også ud af, at det er i morgen at Red Dead er tilgængeligt. Var lige ved at råbe bål og brand.
#13951 Thomsen 13 år siden
#13952 MoH 13 år siden
#13953 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Det går simpelthen ud på at man betaler 375 kroner for et års medlemsskab (i øjeblikket har de 25% rabat) og for det får man hver måned et nyt spil af nyere dato og velanset blandt kritikere. I denne måned er det Red Dead Redemption. De to foregående måneder har det været Dead Space 2 og Deus Ex: Human Revolution.
Derudover er der altid 11 spil til din rådighed, som man kan hente indenfor et vist tidsrum og hvor spillene løbende bliver skiftet ud. Borderlands, Infamous 2 er nogle af de spil der er tilgængelige.
Og så kan man gemme sine saved games online (hvor det i øvrigt bliver opgraderet til 1 gb inden længe).
Så er der også rabat på nogle af titlerne man kan købe i PSN Store.
Til sidst så kan man også selv sætte maskinen til at opdatere patches, trofæer og systemopdateringer. Jeg har for eksempel min til at opdatere hver dag klokken 11, hvilket resulterer i at min PS3 automatisk starter op og opdaterer hvis der er noget der skal opdateres og så automatisk slukker igen.
#13954 Høegh 13 år siden
Spillet var populært ja. Men solgte trods alt "kun" 10-11 millioner på tværs af PS3 og 360'eren. Hvilket efterlader noget der minder om 110 millioner konsol-ejere der ikke ejer RDR.
#13955 Zombi 13 år siden
Det var også på tide, jeg har løbende måtte slette ældre savegames for at få plads til nye, så det er så absolut tiltrængt.
#13956 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13957 JannikAnd 13 år siden
#13958 MoH 13 år siden
#13959 JannikAnd 13 år siden
#13960 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Fandt i øvrigt også ud af, at det er i morgen at Red Dead er tilgængeligt. Var lige ved at råbe bål og brand.