Det er den samme demo som spilpressen så bag lukkede døre ved dette års E3, men nu har de altså endelig offentliggjort den. Spillet så bestemt ikke dårligt ud før, det er jo Naughty Dog vi snakker om her, men det at man kan gribe situationen an på en mere stealt-agtig måde, finder jeg ti gange mere interessant end det vi så fra den første gameplay video.
Spilproducer/udvikler har den opfattelse at en storstilet action mættet scene fanger folk bedre i den korte tid man har til og demo et spil ved en ting som E3 (watchdog gik også hen og blev en ren shooter i demo'en til sidst) AC: Revelations, brændte skibe af i en storstilet kamp) GiantBomb, og Rebel FM har snakket en del om den problem stilling, og mener begge at spiludviklerne er nødt til og give sig tid til og vise de langsomme demo'er og tage et gambel på det punkt, for netop og ruske lidt op i den normale E3 demo "politik"
Tror også The Last of us er det første spil fra dem, hvor hovedpersonens handlinger i cutscenes, mere vil stemme i karakter med gameplayet.
Uncharted serien har fået en del hug på et overraskende punkt af mange, med den måde som Nathan Drake blir fremstillet som en følsom action helt, der ikke har det hel godt ved situationen, men hvor han så i næste gameplay segment myrder til højrer og venstrer, for derefter i næste cutscene og være nede over situationen.
GTA IV fik samme kritik, og det var et hel nyt "anklage" punkt for de her spil, hvor der blev lagt meget vægt på personens handlinger, og følelser.
Nåtr spil blir så detaljerede i dens handlinger, og udøvelse af scenerne, kommer der hel andre kritik punkter frem, fra folk.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Også den måde AI'en reagerer på ens handlinger, ligner ikke noget jeg har set før. Det øjeblik hvor Joel lader pistolen, så flygter fjenden i stedet for at angribe uden at tænke sig om. Præcist ligesom man selv, som spilleren, ville gøre i denne situation og han gemmer sig og venter i stedet på at slå til, det har jeg aldrig set før i et spil. Elles reaktion på liget til sidst var også et godt lille touch, der gav hende lidt mere liv og troværdighed.
I øvrigt lidt sjovt at Troy Baker, manden bag Joels stemme, også lægger stemme til hovedpersonen i BioShock Infinite.
Gad vide hvor meget der er AI og, hvor meget som er scriptet af det, jeg synes f.eks. også detku være fedt, hvis der var nogle af fjenderne der så valgte og gøre det modsatte, og derved overraskede spilleren, så han ikke bare kunne forvente en bestemt reaktion.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gad vide hvor meget der er AI og, hvor meget som er scriptet af det, jeg synes f.eks. også detku være fedt, hvis der var nogle af fjenderne der så valgte og gøre det modsatte, og derved overraskede spilleren, så han ikke bare kunne forvente en bestemt reaktion.
Det er selvfølgelig rigtigt, men forhåbentligt finder Naughty Dogs den rette balancegang mellem scriptet og ikke scriptet øjeblikke. Hælder mest til det sidste selvfølgelige, hvor ville det være fantastisk hvis hver enkelt opgør aldrig udspillede sig på den helt samme måde.
Tror dog uanset hvad at der vil være scriptet moments også, med den store vægt på historien, er de nødt til også nogen gange og bestemme tingene, ved store action set pieces (de blir nok en del anderledes end Uncharted)
Men ja lad os se, om de formår og holde resten hemmeligt for spilpressen, så vi har overraskelser i vente også, med lokations, eller big gameplay twists.
Jeg har så fundet ud af at det er mine DNS opsætning der giver problemer. Så jeg skal åbenbart skifte hver gang jeg henholdvis vil bruge unblock-us og så PSN store.
01. Gran Turismo RACING KART 125 SPL. 02. Maserati GranTurismo S '08 03. Toyota FT-86 Concept '09 04. Gran Turismo PDI RACING KART 100 05. Toyota 86 GT '12 06. Shelby Cobra 427 S/C Chrome Line 07. Mercedes-Benz 300 SL Coupe Chrome Line 08. Lamborghini Muriélago LP 640 Chrome Line 09. BMW M3 Coupe Chrome Line 10. Audi R8 5.2. FSI quattro Chrome Line 11. Nissan GT-R GT500 Stealth Model 12. Mercedes-Benz SLS AMG Stealth Model 13. McLaren F1 Stealth Model 14. Mazda 787B Stealth Model 15. Honda NSX GT500 Stealth Model 16. Audi R10 TDI Stealth Model 17. Alfa Romeo Giulia Sprint GTA 1600 '65 18. Volkswagen Lupo GTI Cup Car (J) '03 19. Honda MUGEN MOTUL CIVIC Si Race Car '87 20. Hommell Berlinette R/S Coupe '99 21. Toyota VITZ U Euro Sport Edition '00
#13971 Zombi 13 år siden
http://www.ign.com/videos/2012/09/05/the-last-of-u...
Det er den samme demo som spilpressen så bag lukkede døre ved dette års E3, men nu har de altså endelig offentliggjort den. Spillet så bestemt ikke dårligt ud før, det er jo Naughty Dog vi snakker om her, men det at man kan gribe situationen an på en mere stealt-agtig måde, finder jeg ti gange mere interessant end det vi så fra den første gameplay video.
#13972 elwood 13 år siden
Tror også The Last of us er det første spil fra dem, hvor hovedpersonens handlinger i cutscenes, mere vil stemme i karakter med gameplayet.
Uncharted serien har fået en del hug på et overraskende punkt af mange, med den måde som Nathan Drake blir fremstillet som en følsom action helt, der ikke har det hel godt ved situationen, men hvor han så i næste gameplay segment myrder til højrer og venstrer, for derefter i næste cutscene og være nede over situationen.
GTA IV fik samme kritik, og det var et hel nyt "anklage" punkt for de her spil, hvor der blev lagt meget vægt på personens handlinger, og følelser.
Nåtr spil blir så detaljerede i dens handlinger, og udøvelse af scenerne, kommer der hel andre kritik punkter frem, fra folk.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13973 elwood 13 år siden
Og de her voice cast er hel i skabet, dialogen smelter perfekt, og understøtter det hele på fornemste vis.
#13974 Zombi 13 år siden
Det er intet mindre end imponerende.
#13975 elwood 13 år siden
I øvrigt lidt sjovt at Troy Baker, manden bag Joels stemme, også lægger stemme til hovedpersonen i BioShock Infinite.
#13976 Zombi 13 år siden
Det er selvfølgelig rigtigt, men forhåbentligt finder Naughty Dogs den rette balancegang mellem scriptet og ikke scriptet øjeblikke. Hælder mest til det sidste selvfølgelige, hvor ville det være fantastisk hvis hver enkelt opgør aldrig udspillede sig på den helt samme måde.
#13977 elwood 13 år siden
Men ja lad os se, om de formår og holde resten hemmeligt for spilpressen, så vi har overraskelser i vente også, med lokations, eller big gameplay twists.
#13978 The Insider 13 år siden
#13979 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
Lidt irriterende, men jeg overlever nok.
#13980 Ericmase 13 år siden
Mine biler (for now):
01. Gran Turismo RACING KART 125 SPL.
02. Maserati GranTurismo S '08
03. Toyota FT-86 Concept '09
04. Gran Turismo PDI RACING KART 100
05. Toyota 86 GT '12
06. Shelby Cobra 427 S/C Chrome Line
07. Mercedes-Benz 300 SL Coupe Chrome Line
08. Lamborghini Muriélago LP 640 Chrome Line
09. BMW M3 Coupe Chrome Line
10. Audi R8 5.2. FSI quattro Chrome Line