Gravatar

#13981 Høegh 13 år siden

Zombi (13971) skrev:
Alternativ forlænget gameplay demo af "The Last of Us":
http://www.ign.com/videos/2012/09/05/the-last-of-u...

Virkelig fabelagtig stemning den scene leverer. Hovedsageligt på grund af det gode lydarbejde og den imponerende AI.

Er ret spændt på hvor fleksibel AI'en i sidste ende bliver. Ud fra dette gameplay, og det der blev fremvist til E3, virker den jo helt utrolig god til at tilpasse sig de enkelte situationer på en "naturlig" måde.
Så jeg er spændt på om den følelse holder hele vejen gennem spillet.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13982 colocho 13 år siden

Hvis der er andre der skulle være så heldige, at de ejer Just Cause 2 på Steam, så kører multiplayer betaen i denne weekend: http://www.jc-mp.com/

Kaos når det er allerbedst! :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#13983 MoH 13 år siden

Hvis nogen skulle være interesseret så har jeg en ekstra kode til Dust 514 betaen.
Gravatar

#13984 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Kan det i øvrigt passe, at vi kun er fire PC-gamere her på filmz med en Steam-konto? :)

Der er i hvert fald kun fire medlemmer i filmz.dk-gruppen på Steam og jeg er det eneste medlem der er online ofte. :p
Gravatar

#13985 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg bruger ikke Steam til andet end Football Manager - og på et tidspunkt købte jeg Hitman-serien derinde.. PC-gaming er fuldstændig dødt for mig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13986 MoH 13 år siden

Jeg har også steam, har ikke så mange pc spil endnu(Det mest DayZ jeg spiller pt.), da jeg venter til min nye computer kommer.
Hedder HippieMikkel du/i kan bare ansøge ;)
Gravatar

#13987 JannikAnd 13 år siden

Jeg bruger ikke Steam til andet end Football Manager - og på et tidspunkt købte jeg Hitman-serien derinde.. PC-gaming er fuldstændig dødt for mig :)

:)
Gravatar

#13988 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden

Det er vist også nogenlunde det samme scenarium for mig. Nå jo og så har jeg jo også Fahrenheit derinde og så The Longest Journey (hvilket får mig til at længes efter en fortsættelse da Dreamfall sluttede i noget af en cliffhanger).

Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#13989 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden

Ja ok, jeg kan godt se, at jeg er i mindretal med mine 100+ spil på Steam. :p
Gravatar

#13990 colocho 13 år siden

Jeg hedder colocho225 inde på steam, kan dog ej heller prale af en samling på 100+ spil :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: