Virkelig fabelagtig stemning den scene leverer. Hovedsageligt på grund af det gode lydarbejde og den imponerende AI.
Er ret spændt på hvor fleksibel AI'en i sidste ende bliver. Ud fra dette gameplay, og det der blev fremvist til E3, virker den jo helt utrolig god til at tilpasse sig de enkelte situationer på en "naturlig" måde. Så jeg er spændt på om den følelse holder hele vejen gennem spillet.
Jeg har også steam, har ikke så mange pc spil endnu(Det mest DayZ jeg spiller pt.), da jeg venter til min nye computer kommer. Hedder HippieMikkel du/i kan bare ansøge ;)
Det er vist også nogenlunde det samme scenarium for mig. Nå jo og så har jeg jo også Fahrenheit derinde og så The Longest Journey (hvilket får mig til at længes efter en fortsættelse da Dreamfall sluttede i noget af en cliffhanger).
#13981 Høegh 13 år siden
Virkelig fabelagtig stemning den scene leverer. Hovedsageligt på grund af det gode lydarbejde og den imponerende AI.
Er ret spændt på hvor fleksibel AI'en i sidste ende bliver. Ud fra dette gameplay, og det der blev fremvist til E3, virker den jo helt utrolig god til at tilpasse sig de enkelte situationer på en "naturlig" måde.
Så jeg er spændt på om den følelse holder hele vejen gennem spillet.
#13982 colocho 13 år siden
Kaos når det er allerbedst! :D
#13983 MoH 13 år siden
#13984 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
Der er i hvert fald kun fire medlemmer i filmz.dk-gruppen på Steam og jeg er det eneste medlem der er online ofte. :p
#13985 HonoDelLoce 13 år siden
#13986 MoH 13 år siden
Hedder HippieMikkel du/i kan bare ansøge ;)
#13987 JannikAnd 13 år siden
:)
#13988 Slettet Bruger [1569084572] 13 år siden
#13989 Slettet Bruger [727655061] 13 år siden
#13990 colocho 13 år siden